Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Het zware leven van een idioot

Wat moet die dwaas het zwaar hebben, draagt een ballast mee van ongekende zwaarte, denk ik dan toch! Wat moet die enorme gek een loei zware rugzak dragen, met een ongekende hoeveelheid slachtoffers, met ontelbare gewonden, allemaal op zijn rug? Wat moet die knuppel een gebogen rug hebben, van de gewichten der talloze mensen, wier leven hij nam, zonder aanziens des persoons. Wat moet die….wat zal die..,wat mankeert in vredesnaam een mens, om zo zonder op- of om te kijken, zich verstoppend voor de rest van de wereld, behalve die van hemzelf- levens te nemen, als waren het toverballen!

De ongekende hoeveelheid zielen, die hij “ nam “ zullen hem- en zijn consorten hopelijk nachtmerries bezorgen en stiekem hoop ik daarop! Ik gun hem alles wat hij niet wil, niet kan en niet mag, ervan uit gaande dat bij het uitdelen van verstand er voor hem niks over was!

... De rugzak van de Russische idioot ...

Schrijver: An Terlouw, 9 maart 2022


Geplaatst in de categorie: oorlog

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 87



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)