Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een "Avenue" ten dienste van de hulpverlening?

Het is een merkwaardige constellatie van diverse gebouwen die uiteenlopende doelen dienen aan de Lage Witsiebaan.
Daar heb je om te beginnen de winkel van "Medipoint" met haar uitgebreide collectie van hulpmiddelen ten dienste van welhaast alle vormen van invaliditeit.
Iets verderop tref je het langgerekte gebouw aan met de rij van spreekkamers ter bevordering van de "mentale gezondheid" en vlak daarnaast de "huisartsen spoedpost", brandpunt van mijn vele bezoeken bij mijn frequente benauwdheden.
Daarnaast de onzalige, heilloze vergaderzaal, dienend voor nutteloze en zinloze bijeenkomsten die in een nooit eindigende sequentie elkaar opvolgen.
En tenslotte is daar dan aan het eind van de laan het massieve, indrukwekkende gebouw dat op de gevel de trotse tekst: "GGZ Breburg" draagt met in de lente bloesemende bomen voor de deur in het plantsoen.

Schrijver: I.Broeckx, 1 april 2023


Geplaatst in de categorie: welzijn

3.0 met 3 stemmen 41



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)