Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

In de Umberstraat / Een nieuw onderkomen in Tilburg West

In de Umberstraat in Tilburg West, genoemd naar een mij onbekende grootheid, is de nieuwe medische praktijk met de mysterieuze maar toch wellicht toepasselijke naam "Comed" die ook op het glas van de gevel staat weergegeven, gevestigd. Het nieuwe onderkomen betekent zeker een verbetering ten opzichte van het "oude en miserabele" voormalige onderkomen aan het Westerpark waar aan de gevel nog altijd een formidabele naamplaat de exotische naam van de sinds kort gepensioneerde arts, Dr. Atillaoglu, vermeldt.

De nieuwe praktijk was voor sommige passanten niet gemakkelijk te vinden en men klampte me dan ook aan en men vroeg, gedesoriënteerd, waar huisnummer twaalf is. De nieuwe inrichting van het pand mag er zeker zijn: houten banken en een mooie vloer en vanuit de grote ruimte heeft men een doorkijkje naar de fysiotherapie-praktijk waar een ijsblauwe wand welhaast kan suggereren dat men in de hemel beland is.

Schrijver: I.Broeckx
19 juni 2023


Geplaatst in de categorie: woonoord

4.0 met 1 stemmen 41



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)