Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Muziek voor gezellige Tilburgers.....

Hotel-Restaurant "De Druiventros" is een accommodatie die iets buiten de stad gesitueerd is en wel vlakbij Berkel-Enschot. Zij is te bereiken via de lange Bosscheweg (geflankeerd door villa's) en zij heeft in het verleden diverse doeleinden gediend en verschillende bestemmingen gekend.

Vandaag was op deze locatie een ruim en enthousiast publiek toegestroomd om te luisteren naar de uitvoering van de "Walddrum Musikanten". Zij presenteerden een breed en uitgebreid repertoire van "Tiroler Blasmusik".

Het publiek schroomde niet om mee te deinen en in de handen te klappen en inderdaad lokten de meeslepende melodieën ook bij mij de tranen uit mijn ogen.

Het orkest bestaat vijftig jaar en ook dit heuglijke feit werd vandaag gevierd.....

Schrijver: I.Broeckx
7 november 2023


Geplaatst in de categorie: muziek

3.0 met 1 stemmen 59



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Wil Heefer
Datum:
7 november 2023
Walddrum Muzikanten ken ik niet, wel Edelweiss Buben uit Hoogerheide, zelfde genre, komen ieder jaar naar de Moezel. Druiventros regelmatig geweest, o.a. Corry Konings, Carnaval e.d., altijd gezellig.
2-12 uitgenodigd door kennissen uit Enschot, maar kon het niet aannemen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)