Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Krom

Ongepast tikt mijn leven weg, midden in de nacht zit ik in mijn ochtendjas gevoelens te delen met totaal onbekenden, dat kan niet kloppen. Nog ruim twee maanden WW, daarna bijstand, meer dan dat zal het ook niet zijn, ministers dertig procent erbij en ik zestig procent minder dan vier jaar geleden, ik heb inderdaad geleden, was ik maar een leider.

Helaas, ik ben geen alpha-man, al doe ik wat ik kan, misschien ben ik gewoon te eerlijk. Zag afgelopen avond een documentaire, "Vergezicht", over Bulgaarse hoeren in Zuid-Frankrijk, neukten/pijpten in 1 week mijn maandelijkse WW bij elkaar. Was ik maar een moraalloos Oostblokwijf.

Deze wereld veroorzaakt haat en jaloezie, kliekt in bekende Nederlanders, politiek en media-circus, de kloof wordt nimmer meer gedicht, ik had dat te laat in de gaten. Ik ga zometeen slapen op de bank, onder een warm dekbed, twee katten zullen mij vergezellen, ik zal er krom voor moeten liggen.

Schrijver: Fred, 25 januari 2006


Geplaatst in de categorie: moraal

2.3 met 3 stemmen 713



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)