Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Samen

Hij zag haar aankomen bij het meer.
Aan dat meer lag een nudistenterreintje; startpunt voor zwemmers. Waaronder zij. Kwam haar oefeningen doen, natuurlijk.
Zij zag hem al van veraf zitten. Zwetsend weer. Zwemmen was er hier meestal niet bij; een voedingsbodem voor partnerzoekenden, dáár was nudistenterreintje Nada afdoende mee benoemd...
Hij zag haar zich uitkleden, haar compacte lijfje één en al levendige beweging; losmaakoefeningen voor haar spieren ongetwijfeld. Geen minuut zou zij onbenut laten.
Zij zag hem vanuit haar ooghoeken zitten grijnzen; om háár? Ze zou hem een poepje laten ruiken, haar record verbeteren; tien keer vrije slag vanaf hier naar de aanlegsteiger en terug in zeven minuten in plaats van negen. Snel dook ze het water in.

Hij gleed eveneens het water in. Ongezien. Vlak achter haar. Onderwater zwemmend, slechts af en toe lucht happend volgde hij haar schimmige vorm; hij zou haar eens wat laten zien. Vaak had hij haar vanuit zijn ooghoeken zien grijnzen. Zag haar hooghartige minachting.
Zij bereikte de palen van de aanlegsteiger, wilde aantikken en zich omdraaien voor de terugweg toen zij iets meende te voelen; hij?
Hij pakte haar bij haar enkel. Speels. Vluchtig. Daarna beklom hij moeiteloos de palen van de aanlegsteiger; hij kon méér dan zwemmen alleen!
Zij klom hem achterna; dit zou zij niet op zich laten zitten!
Hij was al op het plankier.
Zij klemde zich vast aan de palen, gleed herhaaldelijk terug, jankend van frustratie.
Hij klom naar de rand, kroop naar haar toe, bukte zich, pakte haar polsen en sjorde haar naar boven.
Zij verzette zich aanvankelijk, huilde toen voluit en liet zich machteloos tegen hem aanvallen - uitgeteld.
Hij trok haar dicht tegen zich aan.
Zij huilde met lange uithalen, ongeremd nu.
Hij drukte haar gezicht tegen zijn schouder, streelde rustgevend haar arm en voelde haar lijf zich ontspannen tegen het zijne.
Zij schokte nog wat na, hief haar gezicht en drukte haar lippen tegen zijn wang, haars ondanks, haars ondanks ook naderden haar lippen de zijne.
Hij legde zijn hand onder haar achterhoofd, duwde naar links en drukte zijn lippen innig op de hare.
Zij voelde een stevige vlezigheid.
Hij voelde een zich openende weekheid.
Samen zogen zij zich bij elkaar naar binnen, hun hartenklop gelijkgestemd nu.
Hij wentelde haar om, drong diep in haar.
Zij zoog zich nog wat meer in zijn mond, draaide zich soepel om zodat zij nu bovenop hem lag, zijn pik nog steeds in haar. Voorzichtig om hem niet uit zich te laten glijden, trok zij haar mond uit de zijne, begon zijn lichaam af te zuigen, schudde haar haar rond zijn lijf.
Hij sidderde van genot.

Dan een stem: 'Wat gebeurt hier! Godverdomme, míjn steiger, gehuurd, opgesodemieterd stel goorlingen!!!'
Samen riepen zij: ‘We stinken naar het meer.’
Hij dacht: Van háár wil ik meer.
Zij dacht: Van hém wil ik meer.
En plonsden de steiger af het water weer in - 'Even afspoelen,' riepen ze naar dat boze mens.
Samen schaterend.
Samen.

Schrijver: Femmy, 26 februari 2006


Geplaatst in de categorie: erotiek

3.3 met 11 stemmen 2.204



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)