Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

4+

Ik ga vandaag even langs bij mijn ouders, ik heb ze iets te lang links laten liggen. Daarbij komt dat ik in een grafstemming ben, beter kan ik mij niet voelen om een voorschot te nemen op de eeuwige rust.

Een plusje geleden schreef ik iets ter relativering van het cijfer 4, enerzijds om onheus bejegenden te steunen en anderzijds om wat leven in de brouwerij te krijgen. Niemand verdient een vier, behalve ik dan, al moet ik toegeven dat er veel geschreven maar weinig gezegd wordt. Wiskunde en astrologie, toeval en inzicht. In de sterren staat geschreven dat ik, ondanks mijn gelukscijfer, ten dode opgeschreven ben. Wiskunde was mijn slechtste vak op school en dan toch ....... Ik kan niet kwalijk nemen wat ik zelf veroorzaakt heb.

Gelukkig is het vandaag de dertiende en ook nog de vierde dag van de week, ik ga tevens even langs bij de HEMA, de lange kaarsen zijn in de aanbieding.

Schrijver: Fred, 13 april 2006


Geplaatst in de categorie: humor

4.2 met 5 stemmen 811



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Christien Damman
Datum:
13 april 2006
Email:
c.a.j.dammanhome.nl
Maak er maar weer een grapje van.
''In de sterren staat geschreven dat ik, ondanks mijn gelukscijfer, ten dode opgeschreven ben''.
Klopt, niemand ontkomt eraan, met of zonder astrologie.

Op naar deel drie!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)