Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Onmogelijke Liefde

Nooit verwacht dat het mij zou gebeuren.
Toch is het nu zover.
Ik hou van 2 mannen en het is een onmogelijke keuze.

Hoezo? zult u zich misschien afvragen. Doch u kent mijn mannen niet!

De een is bloedmooi en gevoelig. Een groot nadeel van hem is dat hij soms behoorlijk chagrijnig kan zijn.
Maar ja, een mens kan niet alles hebben denk ik dan.

De andere man in mijn leven is intelligent, heeft een geweldig gevoel voor humor en in zijn ogen staan vaak pretlichtjes. Maar ojee als hij het op zijn heupen heeft, berg je dan maar.

Mijn mannen weten van elkaar en dat maakt de situatie er niet gemakkelijker op.
Zij kunnen elkanders bloed wel drinken en ik ben vaak de wanhoop nabij.
Een netelige situatie, dat ben ik absoluut met u eens.
De scheldwoorden en beschuldigingen vliegen hier door de lucht met mij als buffer. Ook wordt me vaak verweten dat ik meer van de een dan van de ander houd. Door beide partijen wel te verstaan!
Ik durf echter met stelligheid te beweren dat ik van beide mannen evenveel houd. U begrijpt misschien dat ik soms geen uitweg meer zie in deze situatie!

Kappen of kiezen zult u nu waarschijnlijk denken. Dat is echter geen mogelijkheid in mijn situatie. Want weet u, mijn ene man is dertien en de ander slechts zeven jaar oud. Ik heb beiden met veel liefde gedragen en gebaard. Beiden mijn grote liefde en elkaars grootste concurrenten.
En nu vraag ik u oprecht! Wat moet ik hier nu mee?

Schrijver: Brenda, 17 april 2006


Geplaatst in de categorie: liefde

2.1 met 9 stemmen 1.164



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
BartX
Datum:
10 november 2006
Email:
bartickxhotmail.com
Heel lief en heel mooie plot!
Oplossing: heb je nog geen derde?


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)