Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Criteria

Neen, dit gaat niet over plaatselijke wielerronden.
Wel over of je geplaatst wordt of niet, of de redactie dronken is of gecharmeerd van je hersenkronkels. Vaak dacht ik het gat te kunnen dichten, stuurde ik een hartenkreet in die vervolgens afgeserveerd werd vanwege een te laag of geen dichtgehalte. Erg vreemd, want als ik een netgedicht instuurde werd dat afgedaan als een hartenkreet. Dat de redactie af en toe dronken moet zijn bewijst het plaatsen van een gedicht van mijn hand onder het tabblad netcitaten "Weerom". Ik vind dat niet erg, het is gewoon lekker om jezelf terug te kunnen lezen, maakt niet uit waar.

Weet u wat opvallend is?

Tientallen inzendingen van mijn hand zijn geweigerd, maar nooit als ik proza schreef. Lief, uitdagend, provocerend of simpel het leven betreffend, altijd maar weer werd ik gedoogd.
Ik draag deze redacteur/-trice op handen, om deez mens moet ik blijven schrijven.

Schrijver: Fred, 10 augustus 2006


Geplaatst in de categorie: humor

2.4 met 9 stemmen 610



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)