Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Gesprek aan de ontbijttafel...

Hij: "Ik ga straks even naar de dokter, ik denk dat ik een liesbreuk heb."
Zij: "Huh???"

"Ja, je weet het, als ik bij de dokter kom, kan ik hem precies aanwijzen waar de pijn zit en hem precies vertellen wat ik voel".

"Ja, jij wel. Ik kan dat nou eenmaal niet. Ik weet niet eens wat voor hoofd ik heb. Lees ik in een blad bij de kapper, dat je bij een rond hoofd: zus karakter hebt en bij een lang hoofd: zo. Dan denk ik, wat heb ik eigenlijk voor hoofd: rond of lang. Ik zou het niet weten".

"Jij? Jij hebt een rond hoofd".

"Heb ik een rond hoofd? Dat wil ik helemaal niet. Ik wil een lang hoofd!".

"Jij hebt een hoofd als Beatrix!"

"Lijk ik op Beatrix??!!"

"Nee, maar je hebt net zo'n hoofd, het is een voorbeeld. Anders begrijp je niet wat ik bedoel. Als ik zou zeggen je hebt een hoofd als Marieke, dan begreep je het niet."

"Wie is Marieke?"

"Ik weet niet wie Marieke is, ze is een voorbeeld". (Zucht)

-----------------------------------------------------------------

Hij gaat naar de dokter. De dokter concludeert: "Inderdaad meneer, u heeft een liesbreuk".
Dan zal zij ook wel een rond hoofd hebben. Zucht...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Schrijver: Rina van Dijk, 17 september 2006


Geplaatst in de categorie: humor

4.0 met 5 stemmen 643



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)