Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Petje af

Ik schrijf dit hier, midden in de nacht, twijfelde tussen hartenkreet en column dan wel beschouwing, maar eigenlijk wil ik gewoon mijn verhaal kwijt. Dat gaat over beknelling van het lijf, kledingstukken die niets toevoegen aan uw en mijn ondermaans bestaan. De stropdas, waarschijnlijk uitgevonden door de mens die aan de wieg stond van wurgsex, had ik al afgeworpen voordat Claus dat deed. Hoofddoekje (af) leggen, niemand zeggen, anders breekt de pleuris uit in huize Firini, het zou namelijk een cultuuromslag betekenen, en dat willen we niet, moeten we namelijk onze multiculti-instelling bijstellen. En we hebben het al zo moeilijk om ons in te kunnen leven en aan te passen, kleurrijk wast ons wit de oren, maar niemand die dat wil horen.

Burqa hier, burqa daar, ja je ziet ze veel dit jaar, de niqaab equivalent voor de moderne spleetoog, ik scheld niet, ik neem alleen maar waar. Waar het eindigt weet ik niet, maar ik neem mijn petje af voor degene die opstaat en zegt, "Jezus, dit kan zo niet langer".

Schrijver: Fred, 21 november 2006


Geplaatst in de categorie: humor

2.5 met 10 stemmen 676



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)