Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

VERKEER(D)

Een dame van rond de 75 jaar reed met haar splinternieuwe ferrari op de A67 ongeveer 60 kilometer per uur.

Een stel agenten in een politiebusje merkte dit op en ze hadden de dame bij de eerstvolgende afrit aan de kant gezet.
Eén van de agenten was uitgestapt, liep naar de Ferrari en vroeg de dame haar raampje open te doen.

De agent zag dat een bejaarde dame achter het stuur zat en vroeg: "Mevrouw, u rijdt hier op een snelweg en de minimumsnelheid is hier 80 kilometer per uur."
"Is dat zo?", vroeg de dame, "ik zag een stukje terug een bord met A67 en nam aan dat ik hier maar 67 mocht rijden!"

Naast de dame zat een oud manneke te beven als een rietje.
De politieagent was zichtbaar geamuseerd door de situatie en vroeg: "Wat is er er meneer? Gaat het wat te snel voor u?"
De oude man antwoordde snauwend: "Wil je alsjeblieft je mond houden, want we komen zojuist van de N219."


Zie ook: http://stefwouters.punt.nl

Schrijver: Stef Wouters, 8 januari 2008


Geplaatst in de categorie: verkeer

2.5 met 17 stemmen 1.403



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
KWAMUTEGEN.nl
Datum:
18 januari 2010
Email:
infokwamutegen.nl
Uw verhaal is erg leuk geschreven. Dit soort verhalen zijn meer dan welkom bij "Mijn Verhaal" van KWAMUTEGEN. De website voor verkeersdeelnemers. Wij nodigen u graag uit!

Vriendelijke groeten,
KWAMUTEGEN.nl
Naam:
Natas
Datum:
10 januari 2008
Haha, grandioos en beproefd!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)