Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Mail ? post deel 2

En dan begint de narigheid pas goed, want je wordt in de 'wacht gezet'; je mag kiezen uit diverse opties; als je kiest voor verhuizen kies 1 als je wilt annuleren, kies 2 enz enz. Als ik na bijna 10 minuten eindelijk iemand aan de andere kant hoor die ook terugpraat, dan ben ik als een kind zo blij, tot blijkt dat die dame niet verder komt dan dat ik inderdaad 'afgesloten ben': ja, dát wist ik ook al...ik moet opnieuw bellen en dan een andere optie kiezen, dus ook dat doe ik nog,voor de 2e keer en ook nog voor een derde keer en al die grappen kosten € 0.45 per minuut, ik dacht warempel dat Fred voldoende in het laadje bracht maar dat zal wel niet, want die kosten liegen er niet om...

Dan ben ik het uiteindelijk zo zat dat ik zélf de verbinding verbreek en zoiets heb van dit kost me een vermogen, en een oplossing is er niet blijkbaar, want de dames blijven volhouden dat ik het account heb opgezegd, ja ik heb mijn mail-account de deur uit gedaan volgens de mensen die bij Fred werken, terwijl ik elke maand braaf betaal en (nog) zeker geen last heb van vergeetachtigehid en dus eigenlijk helemaal niet zonder mijn brievenbus kan, maar ja noodgedwongen ben ik nu dus het vaantje, want Fred heeft me nu dus de sleutel afgenomen van mijn eigen brievenbus en ik was daar niet blij mee, ook al niet omdat ik hem al zolang had... Maar nu neem ik het heft zelf in handen ben het wel zo spuugzat dat ik Fred gedag zeg hij kan op het dak gaan zitten in zijn paarse pakje want ik heb het helemaal gehad ben het zo zat da tik nu mijn brievenbus bij een ander aan ga schaffen mét sleutel en ik wil helemaal niks meer met Fred en consorten te maken hebben, want als de klant koning is, en ik dus de koningin dan ben ik op een heel bijzondere aparte manier behandeld en voor dat geld doe ik daar niet meer aan mee, ik wacht dus niet meer, ik bel niet meer en als het aan mij ligt doet niemand dat meer, Fred aan de kant en gewoon als klant naar een ander overstappen, want dit is te gek voor woorden.

Vergeetachtigheid ja tuurlijk ben ik vergeetachtig maar ik weet nog wel dat ik betaal voor een brievenbus die men me af heeft gepakt, wie is hier nou de weg kwijt?

Schrijver: An Terlouw, 1 februari 2008


Geplaatst in de categorie: internet

4.0 met 4 stemmen 673



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)