Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Niet! Voederen!

Elke vrouw doet het. Iedere vrouw heeft het een keer gedaan.
Dames toch! Dit gaat nu eens niet over seks.
Nou oké, een vluggertje dan.
Dr. Freud schreef in zijn boek "Der Animus geht lös":
"In deze Westerse maatschappij wordt de voortplantingsdrift steeds meer vervangen door het nuttigen van grote hoeveelheden voedsel.
Eten is o.a. na voortplanting een van de belangrijkste lichamelijke behoeften van de mens." Duidelijk toch?

De Psycholoog in mij vraagt dan onmiddellijk: Waarom hongeren vrouwen zichzelf dan uit?
Een betere titel zou zijn "De knoop gaat los".
Is het Dieet dan de kuisheidsgordel van deze tijd? Dit keer hebben zij de sleutel zelf in beheer.
- Nee lief, nu even niet. Ik ben zo duizelig door mijn DIEET!
Persoonlijk hoor ik liever een andere smoes.

-"Kijk eens liefje...".
-"Wat is dat?"
-"Een Asprootje,..schat."
-"En waarom?"
-"Voor jouw hoofdpijn."
-"Maar ik heb helemaal geen…"
Punt gescoord!

D I E E T… Proeft u het? Een smakeloos woord.
DIE EET NIET. Zegt al meer, maar ook niet bepaald "eetlustopwekkend".

Vroeger zwoer mijn moeder bij het "Sherry Rosbief Dieet." En al haar vriendinnen ook.
Toos. Razendsnel verloor zij gewicht,vooral haar evenwicht. Met haar benevelde brein zó van het keukentrapje gedonderd!

Haar vriendin maakte het nóg bonter. In haar delirium stapte ze over de balkonrand, dacht dat ze in haar vroegere tuin stond en over het hekje stapte. Drie hoog naar beneden, over afvallen gesproken.

- Wormen en maden walsen nu de "Liposuctie"…
Samen met "Greta gooi het maar over de balk" het "Oester Kaviaar" dieet geprobeerd.
Razendsnel verloor mijn Vaders banksaldo al zijn gewicht. Dit zullen ze toch niet bedoelen met -Lijnen op lange termijn-.
Op den duur moet je voor een frietje eerst een betalingsregeling afsluiten.
Montignac dan. Hoezo dieet? Die-Eet Nog Meer zou ik zeggen.
De wetenschap heeft onomstotelijk aangetoond dat wanneer men alles gewoon mag eten men niet afvalt maar aankomt.
Tja…heeft u het ooit zouter gegeten?

Over Sonja Bakker zeg ik alleen het volgende: "Iemand het brood uit de mond stoten".
What´s in a name?

In Hollywood is dit het meest populaire dieet.
-het Champagne Cocaïne Dieet-
Het schijnt dat je hier het meeste mee verliest.
Maar op den duur dan ook echt álles!



feedback van andere lezers?!

Schrijver: maurice royen, 27 september 2008


Geplaatst in de categorie: voedsel

3.2 met 6 stemmen 536



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)