Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Het Leger en een vriendinnetje

Ik heb ooit een vriendinnetje gehad en die relatie duurde ongeveer drie jaren.
Op een bepaald ogenblik, zeg nadat wij anderhalf jaren bij elkaar waren, vroeg dit vriendinnetje waarom ik nooit in Het Leger ben geweest.
Dat vond ik toen een beetje een rare vraag. Immers, de reden om níet in het leger te willen lijkt mij voor de hand liggen, ik hoef niet naar den vreemde om daar vreemde mannetjes en vrouwtjes af te schieten.
Daarbij vroeg ik mij af: tot dan toe hadden dat vriendinnetje en ik een liefdevolle relatie, zou ze een vriendje willen dat wel in den vreemde vreemde mannetjes en vrouwtjes had afgeschoten? Terwijl ik dat allemaal dacht was een antwoord vereist.

Ik ben afgekeurd vanwege S5, zei ik. Waarop zij vroeg wat S5 is.
Ontoerekeningsvatbaar zei ik heel rustig, ik ben soms ontoerekeningsvatbaar en ik ben daarom afgekeurd.
Dat heeft ze toch een paar dagen gedacht, dat ze een ontoerekeningsvatbaar vriendje had want dát heb ik dus moeten uitleggen hè, dat het een grapje was.

Schrijver: michel reining, 22 april 2010


Geplaatst in de categorie: humor

3.6 met 5 stemmen 428



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)