Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Ik ben je hondje.

Ik ben je hondje en dat weet je nu ondertussen wel mijn lieve baas!
Ik ben je hondje en ik wil maar één ding!
Ik wil een plakje leverworst,ik wil en ik herhaal een plakje leverworst van je!
Oh mag dat van je? Ik wil zo graag een plakje leverworst van je.

Nu van mij mag dat, hier mijn hondje heb je een plakje leverworst van mij.
Mijn hondje, mijn hondje.

Ik ben je hondje zei mijn hondje en ze vroeg me nu of ze nog even de kaasblokken mocht. Daarna ben ik weer lief zei ze, daarna ben ik weer lief tegen je zei ze. Maar ze was nu ook al liefde met haar zwart/bruine wonderogen drijvend in witte irissen of in witte schotels eigenlijk.

Haar snuit moest precies zo zijn als het moest van God, het leek wel een schoen.
En haar eeuwige glimlach en haar verdwaasde blik vol gekheid van liefde en trouw aan mij. Als onze familie aan tafel zit te eten en te drinken met lepels en vorken dan wil zij ook aanschuiven als zeer sociaal en echte gezinshond met ook een stukje vlees een aardappeltje en appelmoes op een theeschotel als kindje erbij.

Schrijver: cornil, 10 juli 2010


Geplaatst in de categorie: dieren

4.0 met 3 stemmen 2.665



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)