Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

De kasteloze.

Ik zag een lelijke man die alles aan waardigheid verloren had.
Die man had alleen nog een slap gekleurde onderbroek aan.
Een zwarte onderbroek en ik zag zijn penis en ballen troosteloos hangen achter een ondoorzichtig venster.

De man was geboren buiten een kaste en dus was hij kasteloos .
Hij voelde geen enkele eer. Hij was een nul. Ja een nul. EEN NIETSKOP WAS HIJ, EEN GEESTELIJKE NUL.
De man had nooit en ook echt nooit iets goed gedaan voor de maatschappij.
Hij was zoals dat heet vruchteloos gebleven.

In zijn onderbroek zagen de vrouwen van de stad zijn hangende lul en zijn grote soepballen en ze lachten daarom. Oh wat hadden ze een vermaak daarover, over deze waardeloze man.

Deze man was afstotelijk, lelijk, en geboren buiten een kaste en daarom voor de vrouwen in de stad minder dan een worm, minder dan een vieze slang en minder
dan een mismaakte baby zonder voetjes en zonder armen.
Deze man was niet meer waard dan een rupee.

Uiteindelijk stierf de man.
En hij werd geworpen naar de vraatzuchtige bekken van de stadskrokillen,.
Veel later werd er van zijn rug en kont en heupen een handtas gemaakt.
En armbanden en hele peperdure krokodillejurken.
En de dames van de mode glimlachten om hem.
Om zijn dood en brood.
Voor hun brood.

Wat overbleef waren zijn lendenen,zijn borst en zijn tepels.
Ha,ha dachten de slimme vrouwen die van hem profiteerden.
Hij was slavenman en daarvoor diende hij toch voor slavenman?
Ha,ha.

En hun minnaars beaamden dat gretig. Want ook voor deze mannen was deze lelijke verstotene goed voor slaaf en slavenarbeid en voor krokodilletas en voor een prachtige krokodillejurk voor hun vrouw. Weet wel,de gewone man is zo extreem gewoon dat krokodilletas zijn eindbestemming is. Een brandmerk op zijn rode hete billen is voldoende om er een krokodillentas van te maken. Een handtas van een vrouw,ha,ha.

De man die slachtoffer van dit alles was liep net op tijd gillend weg.
De brandende ijzers op zijn ontblote billen wist hij te voorkomen. De kasteloze man had zijn eer gered. Hij werd geen handtas met zijn ontblote billen waarop een brandende ijzer werd gelegd met een serienummer erop en hij werd ook geen krokodillejurk wat van zijn blote rug en borst werd vervaardigd met zijn arme vrouwelijke tepels als merk .Oh nee,hij vluchtte en werd een schoenedoosmaker voor lieve mooie voetjes van hele rijke vrouwen voor weinig centen en onder de tucht van een nare man die hem veel met de zweep bewerkte.

Zo hoorde het eigenlijk wel dacht de kasteloze man. Later ging hij aan tbc ten gronde.Hij werd in een schoenendoos begraven met blote vrouwelijke voeten.Op zijn teennagels verfde een lief meisje rode kleuren.Zij had zijn gevoelige voeten zo lief in alle eeuwen.

Schrijver: cornil, 21 augustus 2010


Geplaatst in de categorie: mannen

4.0 met 2 stemmen 506



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
25 augustus 2010
Email:
hmessielive.nl
Een naargeestig verhaal. Niettemin geeft het heel juist het Indiase standsbesef weer.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)