Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Het vertrek...15

Zenuwachtig loop ik de kamer op en neer, het gaat er van komen, we zijn bijna klaar voor vertrek.
Het wachten is op onze nieuwe huurders, 'n jong echtpaar komt tijdelijk in onze woning wonen, voorlopig voor 'n half jaar en dan zie ik wel verder.
De deurbel...Stella en Jaap komen binnen en hebben zin in hun nieuwe onderkomen, zelf moet ik er niet aan denken om in andermans spullen te zitten, laat staan in hun bed te slapen, maar ja de een is de ander niet!
Walter kan niet wachten om Myra weer te zien, hoogzwanger en erg benieuwd hoe het met haar gaat, ze hadden weinig contact, dus hopen we op het beste.
De koffers staan in de gang, ingepakt met babyspulletjes en allerlei andere nuttige dingen waar ze in Afrika behoefte aan hebben.
Even denk ik aan manlief, had hij dit leuk gevonden, had hij meegegaan?
De taxi...Walter en ik nemen afscheid van Stella en Jaap, nog een keer kijk ik achterom en zie ons huis kleiner worden, ik pink een traantje weg...het is goed zo, op weg naar schoondochter en kleinkind!

Schrijver: Thea Kuperus-Hulsbus, 5 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: afscheid

0.5 met 10 stemmen 902



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)