Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Gladiator.

Vecht met mij.
Sla je arm om me heen en duw en trek aan mijn lichaam.
Laat me de kracht voelen van je sterke handen.
Laat mijn hand uitglijden over je geoliede rug.
Dans met mij en til me op, hoog in de lucht en laat me naar beneden glijden met jouw hand tussen mijn benen.
Kus me met je uitgedroogde lippen en blaas verwarde haren uit mijn verliefde ogen.
Laat de zon in je zwaard schijnen en spiegel het licht in mijn gelaat. Trek me aan mijn haren op je paard en rij met me weg in je avontuurlijke wereld.
Galoppeer in dronken wildheid en zet me neer aan de oevers van het meer. Spoel mijn lichaam met het kietelende water en draag me in krachtige tederheid.
Ik wil je vrouw zijn in gekooide passie en in uitgelaten begeerte.
Ik wil je zien strijden op leven en dood.
Ik wil je bloed proeven om mijn erotische dorst te lessen en bijten in je naakte reinheid als een hongerige wolf.
Ik wil de wereld bovenop jouw schouders veroveren en slapen in je uitgeputte armen.
Ik wil jouw slaaf zijn in een andere wereld.
Ontketen mijn handen en bind ze vast aan jouw liefde.
Wikkel me in je net en vloer me in het zand tussen de sporen van de leeuwen en de afdrukken van de overwonnenen.
Kijk naar mij en niet naar de duim van mijn vader.
Bij Venus en Mars blijf vandaag nog leven en vecht voor mij Julia Ceasaris, dochter van de keizer. Mijn bestaan wordt vernederd door de beperkte vrijheid. Mijn toekomstige echtgenoot Pompeius is drieëntwintig jaar ouder en zal mij jouw kracht nooit kunnen schenken. Ik wil zweven in de roes van jouw overwinning.

Het wordt donker en de lichtgevende wolken sluiten een regengordijn in de arena. Een bliksemstraal treft jouw zwaard en geblakerd stort je neer op het natte zand. Een ontluisterend schouwspel. De gedroomde passie vertrekt uit mijn hoofd, ik sta op en verlaat het Amphitheatrum Flavium, later het Colosseum genoemd. Mijn verdere leven heb ik in gepaste harmonie gedeeld met mijn echtgenoot Pompeius. Volgens latere geschiedschrijvers was het een gelukkig huwelijk, waarin ik mijn echtelijke meester altijd trouw ben gebleven. Ik stierf op achtentwintig jarige leeftijd in het kraambed en heb zelfs nooit de blik in jouw ogen kunnen zien.

Schrijver: J.J.v.Verre, 16 februari 2011


Geplaatst in de categorie: liefde

3.1 met 18 stemmen 927



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Johan
Datum:
21 februari 2011
Mooi beschreven, maar toch wat onwerkelijk.De lust als man in het brein van een vrouw. Waar heb ik dat eerder ontmoet?
Naam:
Gerard Lobetrotter
Datum:
20 februari 2011
Prachtige stijl.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)