Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Het was niet zijn maat

''Als je vanavond seks wil Henk, dan moet je eerst condooms bij de drogist kopen, want ze zijn op.''
Vorige week had het echtpaar een pakketje met twaalf stuks, via het internet besteld.
''Zijn ze nu al op, Ingrid?''
''Ja, wat dacht jij dan, als mijnheer twee keer per dag wil. En ik wil niet het risico lopen in verwachting te raken, dat kunnen we nu helemaal niet hebben met die crisis.''
''Dat is ook wat, ik heb geen zin die dingen te kopen en af te rekenen bij een meisje achter de kassa.''

''Dus wat doe je Henk? Koop je ze nu of bestel je ze weer via het internet, maar dan moet je je wel een paar dagen inhouden.''
''Man, koop ze nou maar en wees niet zo schuchter, anders kan je je mond ook wel open doen. Dat meisje achter de kassa is wel gewend, dat mannen condooms kopen.''
''Oké, ik ga wel naar de drogist om de hoek.''
Henk trok zijn lange zwarte jas aan en zette een zonnebril op en deed zijn capuchon over zijn hoofd. Misschien herkent ze me dan niet, dacht hij. Toen hij voor de winkel stond keek hij of er geen klanten waren. Gelukkig was alleen de kassière er, een knap meisje met lang blond krullend haar. Hij waagde het erop en ging de winkel binnen. Kennelijk schrok het meisje van zijn uiterlijk. Een in zwart gekleed persoon met een zonnebril en capuchon op vond ze maar verdacht.

Henk liep de winkel door en kocht een rolletje drop en een dikke plak chocolade en wilde dat bij die knappe deern afrekenen. Met het zweet in zijn handen en in zijn bilnaad stond hij voor de kassa en keek het meisje aan.
''Is er nog meer van uw dienst?'', zei ze vrouwvriendelijk. Hij begon te stotteren en wees aarzelend naar de glazen stolp waar de pakjes condooms in lagen.
''Ik begrijp het, mijnheer. Wilt u extra dunne of wat dikkere. Die dunne geven een lekker gevoel bij de man'', zei ze. Mijn man gebruikt ook die hele dunne en ik vind het ook lekker. Het is net of hij niets om heeft. Zal ik een pakje voor u pakken?''

Henk dacht, nou die weet van wanten. Had hij helemaal niet op gerekend. Dat was even een meevaller, helemaal geen probleem. Wat was hij opgelucht en betaalde de rekening en nam vriendelijk afscheid van dat mooie meisje.
''Prettige avond'', riep ze hem nog na.
Toen hij thuiskwam zat Ingrid al op de bank. Ze nipte aan een glas sherry.
''Is het gelukt, lieve Henk?''
''Ja hoor, niks aan de hand. Het meisje achter de kassa wist precies wat ik bedoelde. Ik had het wel effen benauwd hoor en was bang dat er klanten achter me zouden gaan staan, want dan had ik het niet gedurfd.

Ik overhandigde haar het rolletje drop en de reep en toen ik zo aandachtig keek naar de vitrine waarin de pakjes condooms lagen zei ze:
''Kan ik u nog ergens anders mee helpen.''
Ik wees naar de condooms en zei:
''Ik wil zo'n pakje. Ze begreep het meteen en pakte een pakje met condooms. Ze zei, dat ze heel dun en sterk waren en het een prettig gevoel geeft. Haar man gebruikte ze ook. Ik was meteen opgelucht en rekende af.''

''Zie je wel Henk, het is de gewoonste zaak van de wereld. Ik ben trots op je. Maar nu wat anders. Ik heb vreselijke zin na die sherry's. Zullen we even een vluggertje doen?''
Ze gingen naar de slaapkamer en Truus deed haar slipje naar beneden en hij opende een pakje om het condoom eruit te halen. Hij probeerde het om zijn stijve lid te doen, maar het lukte niet. Wat zat hij te etteren.
Ze riep:
''Hé, komt er nog wat van, ik wil wat voelen.''
''Ik krijg dat kreng er niet om, ze zijn veel te klein. Ze heeft mij een te kleine maat gegeven, dat is ook wat.''

Ze trok haar slipje weer aan en kwam van het bed af. Zij probeerde het ook om dat kapotje om zijn lid te krijgen, maar het lukte haar ook niet.
Dat is zwaar kloten, Henk, breng ze maar terug en vraag een grotere maat.''
''Attenoje, heb ik dat. Hij was zo opgewonden geraakt door de prachtige roomkleurige dijen van zijn vrouw, dat hij gauw zijn broek weer aan deed en terug ging naar de drogist. Gelukkig waren er geen klanten.

''Dag mijnheer, is het gelukt?'', zei de kassière.
Henk kreeg een rode kleur of had die al van de opwinding en zei:
'' Mijn vrouw wilde meteen aan het werk en toen ik een condoom uit het pakje had gehaald en het er omheen wilde doen, lukte het niet. Ze zijn te klein, ze zijn geschikt voor lilliputters.''
''Dat moet u niet zeggen, mijnheer. Laatst was hier een lilliputter en die moest de grootste maat.''
''Mag ik u deze dan teruggeven, mevrouw?''
''Hallo zeg, dat kan toch niet. Het pakje is opengemaakt, die kan ik niet meer verkopen. Ik weet toch niet, dat u groot geschapen bent, dan had u het moeten zeggen.''

''Mag ik dan de grootste maat even passen?''
''Dat kan toch niet, mijnheer. Waar zit uw verstand? Stel je voor zeg.''
''Heeft u dan voor die zaken geen paskamer?''
''Nou mijnheer, u maakt het nou wel erg bont, hé. Dat kan toch niet. Wat een idee, een paskamer voor het passen van een condoom. Moet ik u dan nog helpen ook?, zei ze lachend bij het gillen af.
Henk had meer zelfvertrouwen gekregen, en zei:
''Dat zou niet gek zijn, u bent een mooie vrouw. Geintje hoor, geef mij maar de grootste maat'', en hij betaalde de rekening.
Ze moest nog lachen toen hij de winkel wilde verlaten en gaf hem een knipoog.
Toen hij weer thuis kwam stond Truus de aardappels te bakken, maar ze had nu geen zin meer.

Schrijver: kees niesse, 9 juni 2011


Geplaatst in de categorie: humor

1.7 met 3 stemmen 183



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
12 juni 2011
Email:
hmessielive.nl
Mooi verhaal over het niet te hoeven schamen bij de aankoop van sexartikelen. Maar waarom heet Ingrid opeens Truus?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)