Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Kortste verhaal ooit

Sarah, een gevierde advocate, vond een papieren sleutel onder de deurmat, wat haar sterk verbaasde, want zo kon ze niet binnenkomen. Ze sloeg een achterdeurruit in en klom erdoor naar binnen. In de woonkamer lagen haar ouders levenloos en zonder sporen van daders. In de broekzak van haar vierde man vond ze de huisdeursleutel van haar ouders, ze ramde een riek door zijn borstkas. Na 25 jaar bajesgedonder woont ze nu in een flat te Egmond aan Zee, waar ze zo af en toe haar lover van in de twintig ontmoette, wat haar ultieme wraak op het leven was, door haar erfenis is ze steenrijk geworden, van gekkigheid heeft ze een huurmoordenaar ingehuurd om haar geldgeile lover om zeep te helpen. Op haar vijf-en-tachtigste bewoonde ze een riante villa in Hollywood en is ze een dikke vriendin van Barbara Streisand geworden, die ze op gerafffineerde wijze heeft vermoord, waardoor ze nu, op dit moment, de doodstraf krijgt, verergerd door songs van Barbara, maar 'Sarah' van Bob Dylan kwam de boel verstoren. Bob zelf zat in de koekeloerzaal toen ze op de electrische stoel het loodje legde, ze hoorde hem niet, maar liplezend verstond ze zoiets als 'Fuck the system!'. Nadien had hij groot succes met een dramatische song over haar, wat hem zodanig deprimeerde, dat hij zichzelf opgehangen heeft. 'My life for Sarah' werd de grootste bestseller ooit.

Schrijver: Joanan Rutgers, 20 juni 2011


Geplaatst in de categorie: rampen

1.6 met 5 stemmen 284



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)