Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Loser

Lisa keek zuchtend rond haar nieuwe kamer. Waarom? Waarom moesten we weg? Dan komt hoer stiefvader binnen gelopen. Vind jij je kamer mooi vraagt hij. Ja hoor. Hij is gewoon super lelijk denk ik bij me zelf. Hier en daar oud behang van de vorige bewoners. Een bed die er net staat en een paar foto's van mijn vriendje. Ik zit er erg tegen op morgen de nieuwe school. Nieuwe vrienden.


*TRINGTRING*

Ik kijk op de wekker 6.30
Oh ja ik moest ook nog eens eerder op! Ik zucht. Ik loop naar mijn kamer ga douchen en mijn haar föhnen. Ik kleed me aan en doet de andere dingetjes...

School


Zo mevrouw dat begint lekker. Ik loop de klas binnen en ik kijk mijn leraar aan. Die zijn zin nog eens herhaal. Ik val hem in de reedde: ja, en met u ook! Ik loop naar de lege schooltafel en ga zitten. En smijt me tas neer. Je kan weer terug komen, want je moet je ff voor stellen. Ik heet Lisa
en gaat weer zitten. Sukkel zeg ik zachtjes. Dat was net iets te hard want de leraar hoorde dat. Eruit jij! Eruit! Nee ik ga er niet uit! Heel de klas begint te lachen. De leraar zegt niks meer en gaat verder met zijn les. Ik kijk op de klok nog 1 minuutje. Ik sta op en pak mijn tas en loop naar de deur. Wat ga jij nou weer doen? Ik ga weg het is tijd! Ga nu zitten! Dan gaat de bel en geef een blik naar de leraar loser!

Schrijver: Dewi, 2 januari 2012


Geplaatst in de categorie: humor

5.0 met 1 stemmen 134



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
2 januari 2012
Email:
hmessielive.nl
Geeft een erg gevoelig en puberend meisje weer. Duidelijk heeft ze een eigen willetje en durft het gezag te tarten.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)