Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Ik las in mijn zelfgeschreven boek

"Blijf gewoon, nu maar even gewoon heel stil staan" fluisterde ze aarzelend, net alsof ze in een trance was. Het leek als dat het heldere buitenlicht zachter werd en ons omhulde met een warme oranje avondgloed. Het gras aan de oever rook geuriger dan daarvoor en de lucht voelde warmer aan. Twijfel... en dan toch vertrouwend meegaand. Haar handen gleden verlangend langs mijn rug en schouders omhoog om te rusten in mijn nek, waar ze zich tot zachte dwingende vuisten vormden. Het was als een niet ont-koom-bare magie. Ze boog zich verder naar me toe om met een vederlicht gebaar mijn wang aan te raken door een tedere kus... Het was meer dan een kus. De wereld om ons heen loste zich op. De vochtige zomerlucht, het geurende gras, het kabbelende water, alles leek op te houden te bestaan. Het enige wat nog was leefde in "verbinding" met het gevoel van in het alles en het niets op te lossen, op te gaan, meegevoerd naar een rijk van ademloze levenslust, een overweldigende, verwarrende, schitterende gewaarwording. Het was als een alles overwinnende band van voelen, van warmte in leven tot binnenin alle schoonheid van de wereld, in een zachte bedding van stroming, die de geest verzadigend vult, tot het duizelig worden van zijn onthutsende sensuele vreugde...

Een nog nooit eerder gekende vorm van eenwording overspoelde met een enorm kracht het intense samen zijn, ondergedompeld in een immense gelukzaligheid, die naar adem deed snakken en tranen lieten opwellen...
Onwetend in de tijd van seconden of uren... ontwakend uit de verbreking van de kus in het samen zijn, wervelde de wereld uit nergens op en leken natuur-geuren en kleuren sterker en helderder dan daarvoor. Lichamen nog trillend en buiten adem, loskomend van versmolten magie....
Oeroude samensmeltende ziels-energie!

Schrijver: katty, 1 augustus 2013


Geplaatst in de categorie: partner

3.2 met 5 stemmen 147



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)