Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Dertien

Ze is klein, tenger en prachtig om te zien. Ze lijkt zich hier niet van bewust. Ernstig kijkt ze me aan, zucht eens diep. ‘Wat wel lastig is, hij is een podiumkind’.

Ik kijk haar vragend aan. ‘Bij ons op school heb je allerlei groepen. De alto’s hangen altijd op het podium rond. Hij is dus een alto. Ik ben meer rock met een heel klein beetje gothic’.

Dus maandag vroeg Else mij: ‘wie is het, wijs hem eens aan’. Toen kwam hij net aanlopen. ‘Het is een podiumkind, zei ze toen met zo’n lachje’. Hij was ook wel een beetje tenger vond ik, toen ik hem weer zag. Dat was ik vergeten’.

Peinzend staart ze voor zich uit. Ze is te kritisch om echt verliefd te zijn. Ze kijkt nog teveel door de ogen van haar vriendinnen.

Schrijver: mohair
Inzender: monique louis, 19 maart 2017


Geplaatst in de categorie: school

4.5 met 4 stemmen 184



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
mohair
Datum:
22 maart 2017
Hahaha tja Joanan, de meeste vrouwen vinden intelligentie en gevoel voor humor bij een man wel zo sexy, maar dan zijn ze meestal ouder dan dertien.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
20 maart 2017
O, maar nu begrijp ik ineens waardoor ik door zoveel beeldschone chicks zomaar botweg ben afgewezen!... Zonde, zeg.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)