Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Wachten en verwachten en…

Je hoeft niet van racen te houden om blij te zijn met de winst van Max, want eerlijk is eerlijk, hij is wereldkampioen en een beste ook! Al zaten we met samengeknepen billen te kijken, zeker naar de eerste rondes, er toen nog niet van overtuigd dat hij zou winnen, wat was het een heerlijk gezicht en wat kwam die safetycar op een goed moment, wat pakte hij mooi zijn kans met zowel het ruilen van de banden als het juiste moment om de concurrent in te halen! Wat een race en wat kwam de winst op een ongekend mooi moment want wat kunnen we het nieuws met zijn allen goed gebruiken, vrolijke mensen, oranje tribunes, fans lachend van oor tot oor en 5 miljoen kijkers thuis! Wat waren we toe aan een blikje positiviteit en wat heeft ie dat weergaloos gebracht!

Het ging die dag niet om nare dingen, om opnames, om besmettingen om, weet ik veel wat, het ging om een loei grote beker, het ging om het juiste moment, het ging om het winnen van de titel en wie nou zegt: je bent niet lekker, die kan de pot op, want, je hoeft er niks om te geven, maar ons superkleine landje staat garant voor een wereldkampioen die er wezen mag! En nou mogen ze van de concurrent vinden dat het ( zielig dit) niet goed gegaan is, het doet me denken aan de lessen in verliezen met spelletjes, nee, het is niet leuk, ,maar bij wedstrijden kan er altijd maar eentje winnen!

Zondag stond in het teken van: Max, Oranje, Beker en Wereldkampioen en wie er anders over denkt ….

... Zondag Max-dag ...

Schrijver: An Terlouw, 13 december 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 53



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)