Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

avontuur

Ik zie je aan komen rijden, o wat heerlijk, ik word al gek als ik je auto zie. Ik stap in… je rijdt meteen weg, kijkt me direct uitdagend aan... We praten over wat onbelangrijke dingen, maar weten allebei wat er komen gaat. Je kijkt me aan zegt hoe gek ik je heb gemaakt, en grijpt opeens… je maakt me gek… je vraagt of ik weet waar we zijn, ik zou het niet weten… het kan me niet schelen… als ik maar bij jou ben. Je rijdt naar het bos... we stappen uit en gelijk omarm je me… in het bos zoen je me wild en je handen glijden wild over mijn lichaam… je wilt op zoek naar een stil plekje… waar we samen kunnen zijn. We lopen langs het water en af en toe stop je… je zoent me… maakt me wild. Dan zie je een plekje… we lopen ernaar toe en ik leg mijn jas neer… je gaat erop zitten en ik kom naast je zitten… niet voor lang… je zoent me… legt me achterover in het gras… je handen glijden over mijn lichaam… mijn handen over dat van jou… o wat heerlijk… wat een heerlijke vent ben je toch. Jouw handen glijden naar waar ik ze wil hebben… je weet precies wat ik wil… wat ben je toch lekker. We gaan weer even zitten en praten wat… je zoent me weer en komt bovenop me liggen… je vraagt of je niet te zwaar voor me bent… wat ben je lief. Hoe heerlijk is dit… met jou hier in het gras… de zon boven ons… geen mensen… alleen wij twee…Je maakt me helemaal gek… ik jou… we willen allebei maar één ding… dan zie ik vanuit mijn ooghoek… komen mensen aan… jij zag toch altijd alles zo goed… nee niet in het heetst van de strijd… we gaan rechtop naast elkaar zitten… afwachtend wat ze doen… nee ze lopen door… nee ze zijn nog niet weg. Ja ze zijn weg… ik duw jou achterover in het gras en kom bovenop je liggen… heerlijk wat een man ben je… ik kijk je aan en geef je een kus… een liefdevolle o zo gemeende zoen… Ik plaag je, zeg dat er mensen komen… blijf bovenop je zitten… je duwt me eraf… je bent bang… nee je bent lief… je bent leuk o zo leuk… maar… wat moet ik met je… wat wil je van me… waarom doe je dit… is dit alleen lust… wat voel je voor me… je weet wat ik voor je voel… je weet hoe gek ik op je ben… maak je gebruik van me… vind je me echt leuk… ik moet je toch een keer laten gaan… maar ik kan het niet… ik wil het niet… ik hou van je …. Echt… kon ik het maar uitschakelen… ik kan het niet… ik wil het ook niet… ik wil maar één ding en dat is niet daaraan denken… genieten van dit moment… voor hoe lang het nog mag duren… je bent heerlijk… mooi… knap… streng… sexy… aantrekkelijk… ik vind je geweldig en jij maakt gewoon gebruik van me…
of hou je echt van me?
Ik verlang naar je… ik hou van je…
Jij heerlijke vent… wat ben jij fout… ik hou van je
Ga terug naar waar je hoort… bij hun...

Ik had je maar te leen
Ik zal altijd van je blijven houden…

Schrijver: bloempje, 13 mei 2003


Geplaatst in de categorie: erotiek

1.5 met 45 stemmen 4.386



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)