Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

jij lekkere vent

Jij grote, knappe, mooie, sexy, sterke, onbereikbare vent.
Wat ben jij een heerlijke man, wat zie je er heerlijk uit, maar zo onbereikbaar.
Onbereikbaar voor mij, of toch niet? Wat ben je ineens gevaarlijk dichtbij. Ga weg, blijf van me af, nee kom bij me, pak me vast, zoen me, bemin me.
Doe met mij, wat alleen in dromen mag gebeuren.
Ineens ben je daar, ineens hou je me vast, zoen je me.
Ik kijk in jouw ogen, het verlangen is te lezen.
We moeten samen zijn.
Zodra we samen zijn zoen je me wild, je handen glijden over mijn lichaam. Ik denk dat ik droom totdat ik mijn ogen open, ik zie ons al vrijend in de spiegel. Jij en ik.
Schat wat doe jij, waarom, wat ben jij fout. Waarom? Duizend keer 'waarom' galmt er door mijn hoofd.
Hou je van me, zoals je zegt? Ben je echt verliefd op me, zoals je zegt?
Nee hè? Je gebruikt me, je houdt niet van me? Waarom, in godsnaam, waarom.
Je weet dat ik van je hou, je weet dat ik gek op je ben, je weet het, toch maak je keihard gebruik van me?
Verdwijn, ga weg, naar waar je hoort, nee blijf.
Pak me vast, zoen me, bemin me, doe wat jij en ik willen, laat me zien wat je wilt. Ik weet niet wat ik wil, ik wil door je bemind worden, niet door jou bedrogen worden. Ik wil dat je blijft, ga weg, blijf van me af.
Waarom doe je dit, je weet wat ik voor je voel, je weet het ik hou van je, ik wil bij je zijn, dit diepe, intense verlangen komt recht uit mijn hart. Maar wat wil jij?
Hou je van me, ben je verliefd op me, wat voel je, wat denk je, wat wil je, waarom ben je zo fout, waarom waag je dit? Zijn jouw verlangens net zo oprecht, als je me zoent? je speelt een keihard spel, je maakt me gek en laat me alleen. Schatje ga maar, naar waar je hoort, kom je wel terug?
Ik hou van je, ga maar en vergeet niet van me te houden.
Dag schatje tot de volgende keer
ik hou van je

Schrijver: bloempje, 15 mei 2003


Geplaatst in de categorie: liefde

3.1 met 9 stemmen 2.110



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)