Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

wat doe je

Je kijkt me aan met die verlangende ogen, wat wil je van me en wat moet ik met jou?
Je flirt met me, wat moet ik toch, ik besluit het spel mee te spelen.
Ik kijk naar je mond, mijn ogen blijven daar hangen, ik kan niet, weg wat ben je toch een heerlijke vent, wat moet ik nou toch met je?
Lnagzaam voel ik jouw been tegen dat van mij, wat doe je? In een kamer vol visite?
Je kijkt me uitdagend aan, wat moet ik hiermee, wat kan ik hiermee.
je vertelt me even tussen neus en lippen door dat je van me houdt, waaaat???
Waarom doe je dit? Om mij te verleiden, dan een spel met me te spelen?
Waarom doe je dit, je voelt het hè dat ik jou leuk vind? Waar of niet? O maar ik kan de verleiding niet weerstaan, ik droom over je, ik droom hoe je me kust, me bemint. Waarom doe je dit nu bij mij? Ik kan het niet geloven dat het echt gebeurt, weet jij wel dat dit niet mag, dat je ergens mee bezig bent wat fout is?
Oké ik geef me over, ik kan het niet meer aan, ik beken het, ik ben stapel op je, ik wil met je zoenen, en vrijen, ik wil met jou delen wat niet mag, maar toch.
Later bel je me, ja, je mag langskomen: alsjeblieft kom...
Je stapt binnen, en zoent me, nee dit is niet waar, droom ik of is dit echt, wat moet ik - wat kan ik, ik geef me weer over, nogmaals. Ik laat je begaan, ik voel jouw handen over mijn lichaam glijden, en ja dit is wat ik wil, denk niet aan wat mag maar ik denk aan wat ik wil. Wat jij wil inderdaad. Ik hoor je zwaar ademen in mijn oor, je mond glijdt naar mijn nek, wat een heerlijke vent ben je toch. Ik kan niet van je afblijven en jij niet van mij, dus wat moeten we?
Wat wil jij, mijn schat? Wat moet ik met jou, wat denk jij dat je aan het doen bent? Probeer je mij gek te krijgen? Ik weet het niet, alléén een ding is heel erg zeker.
Ik zal jou nooit krijgen...
Toch blijf ik van je houden
Dag liefje...

Schrijver: bloempje, 17 mei 2003


Geplaatst in de categorie: liefde

3.7 met 7 stemmen 1.536



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Katja
Datum:
4 juni 2003
Email:
Hij klopt precies met wat ik voel en denk,
enorm mooi geschreven.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)