Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

gebruikt?

Ik hou zo veel van jou, jou alleen, hoe dom en naief het ook is ik hou van je en ik kan er niks aan doen...
Kon ik het gevoel maar tegen houden of in ieder geval bedwingen, zelfs dat kan ik niet, ik laat me gaan, wat ben ik dom.
Dom omdat ik van jou hou? Omdat ik me laat gebruiken door jou.
Ik weet wel hoe het zit bij jou, je geeft me steun, maar als je honger hebt, kom je bij me je snoept van me, geeft me steun, jij kan er weer even tegen... ik ook.
Zo dom en naief om te denken dat je ook van mij zou houden, dat je me vol liefde beminde, dat het oprecht was...
Nee je hebt je portie nu weer even gehad, vandaar dat ik niks van je hoor, dat je me niet belt????
Is het zo, en straks krijg je weer honger, moet je weer even en dan ben ik goed genoeg voor je? Waar of niet, je maakt keihard gebruik van me? Is het waar of niet?
Ik krijg geen antwoord van je... je zoende me zo liefdevol, was dat spel of meende je dat? Heb je het gespeeld, vertel het me dan, maar ik geloof je niet ik wil je niet geloven, ik wil niet geloven dat het spel was, ik wil geloven dat je oprecht van me houdt dat je me met dezelfde gevoelens beminde en niet met alleen maar lust.
Maar ik weet niet wat ik moet geloven ik weet het echt niet... het lijkt wel als je weer eens zin krijgt dat je me weer belt en dat je aandacht aan me besteedt.
Ik word hier echt ongelukkig van, bel me zeg dat je van me houdt, alsjeblieft. Ik heb dat zo nodig, ik heb jou nodig, jouw liefde en aandacht. Maar je geeft dat alleen als je weer eens zin in me hebt...
ik hou van je... dat zal ik altijd blijven doen
hou aljeblieft ook een beetje van mij

Schrijver: bloempje, 2 juni 2003


Geplaatst in de categorie: liefde

1.1 met 17 stemmen 1.749



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)