Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

telkens weer

Ineens was je er weer, ik keek in jouw ogen en liet me verdrinken, meeslepen in een gevaarlijk avontuur...
Wat doe je nu weer bij mij... wat doen jouw handen op mijn heupen... jouw mond op die van mij...
Wat doen mijn handen in jouw haar en over jouw lijf... Wat doe jij met mij? Wat?
Ik kijk je aan en we weten het allebei alweer... je daagt me uit... ik jou... je bent zo lief, zo gemeen.
Ik weet even niet wat ik met je aan moet... ik weet het heel goed... ik denk even... niet doen niet denken... maar genieten...
weer even genieten van dit kleine uurtje samen, even genieten en nergens aan denken... ons laten leiden door een liefdesspel... vol passie en lust.
Een tijger ben je die eindelijk na lang jagen zijn prooi te pakken heeft...
Je verovert me en ik laat me gaan ik kan niet anders ik kan me niet tegen houden ik moet me laten gaan... dat ene stemmetje dat in mijn hoofd nog zegt dat ik het niet moet doen, lijkt aan de kant worden geschoven en ik laat me helemaal gaan.
Wat heerlijk, wat een vent ben je... maar ik mag dit niet schiet er door mijn hoofd, maar toch doe ik het laat ik me gaan en denk niet aan dat stemmetje dat lijkt te schreeuwen ondertussen... ik laat me gaan jij ook we laten ons leiden en het is wel goed, voor even dan...
Dan komt toch weer dat moment ik moet je laten gaan, weer alleen laten, jij laat mij alleen... voor de zoveelste keer... nooit zal dit ook veranderen, keer op keer zal jij me weer alleen laten, helemaal alleen, verdrietig...
Ik weet dat dit over moet gaan je laat me alleen en ik verdrink in mijn eigen verdriet en wat is het dom om verdriet om jou te hebben, net zo dom om je telkens weer toe te laten, waarom... waarom laat ik je dan toch keer op keer weer toe... ik laat jou mijn leven weer binnen komen, mij beminnen... om vervolgens door jou in de steek gelaten te worden... waarom... wie beantwoordt mijn waarom...?
Misschien kom ik er binnenkort uit en kan ik geloven dat het nooit iets wordt tussen ons en dat je nooit op die manier van me zal houden... ik geloof echt wel dat je van mij houdt... ik hou gewoon teveel van jou...
Schatje ik wacht wel weer op je...

Schrijver: bloempje, 2 juni 2003


Geplaatst in de categorie: verdriet

1.1 met 41 stemmen 2.730



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Suzanne Peters
Datum:
3 juni 2003
Email:
suusjepetershotmail.com
Jammer dat al je proza op elkaar lijkt.
Probeer er eens wat originelers in te gooien,
want behalve de letterlijke zinnen is dit proza identiek aan 'Gebruikt?', 'Wat doe je' en 'Jij lekkere vent'.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)