Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Wereld

In deze wereld gaat het erom dat je voor jezelf vecht..
Dat je opkomt voor waar je staat en dat je je niet om laat drukken door de menigte...
Je kunt mensen niet vertrouwen..
Want al doe je het wel kom je er achteraf altijd weer achter dat je het beter niet had kunnen doen..
De wereld is één grote klerezooi... En de mensen die er wat aan kunnen doen, willen er nix aan doen omdat ze het gewoon domweg niet zien of de confrontatie niet aan willen gaan. En de mensen die er wel wat aan willen doen hebben niet genoeg kracht om er wat aan te kunnen doen...
Steeds weer worden er mensen neergeschoten, of verhongeren ze, terwijl wij hier 'goed' leven.
En er zijn gewoon te weinig mensen die daar over nadenken.. Die gewoon verder leven en voor de rest nergens aan denken..
Iedereen heeft overal zijn/haar oordeel over klaarliggen: hokjesgeest..
Er wordt bij iedereen gelijk een label opgeplakt.
En als je even iets doet wat de rest van de mensheid niet bevalt, sta je gelijk buitenspel..
MENSEN: LEER IS NADENKEN!!! Doe niet zo moeilijk over van alles en nog wat. Het heeft toch geen nut! Voor je het weet ben je dood..
Dus haal uit het leven wat er in zit.. En ga chill met andere mensen om.
Als je ze niet mag negeer ze dan, maar zet geen mes op hun keel of ga niet slaan.. Want het heeft totaal geen nut om dat te doen. Je hoeft niemand iets te bewijzen..
!!! Je leeft voor je zelf !!!
!!! Niet voor anderen !!!

Schrijver: Steffie, 25 augustus 2004


Geplaatst in de categorie: woede

3.2 met 5 stemmen 1.307



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
kim
Datum:
5 september 2004
Email:
kimpeelmanmsn.com
knap.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)