Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

zondag zonder haring

jemig, wat een dag....
Niet werken, afschuwelijk! Een dag niet werken is een dag Nico niet zien....Maar ik heb het overleefd...ternauwernood!

Toen ik vanmorgen opstond was hij het eerste wat in mijn hoofd rondspookte. Heeft hij het nou wel of niet gelezen? Heeft hij het wel gelezen? Heeft hij het wel goed gelezen?

Vanmiddag uitsluitsluitsel over dinsdag. Hoera, ik kan werken. Meteen de grote baas maar even gebeld. Ja, hoor, ik kom werken! Ik heb oppas! Als ik kan werken met de grote baas, kunnen we elkaar weer verhalen vertellen, ons hart even luchten..heerlijk!

Ach joh, 't is nu zondag, nog maar 5 nachtjes slapen..dan komt hij weer...
Is werken niet heerlijk?? Maar 't is toch wat...een dag zonder haring is een dag niet geleefd..bijna dan!

Schrijver: Hilde, 29 augustus 2004


Geplaatst in de categorie: werk

1.0 met 5 stemmen 964



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Ridzerd
Datum:
31 augustus 2004
Email:
rmvdhome.nl
Sorry, maar dit verhaal is geen touw aan vast te knopen. Wat heeft hij nou wel of niet gelezen?
Wat is er na 5 nachtjes slapen en wat moet die haring erbij? Ik snap er geen fluit van en ik heb ook geen zin om er lang over na te denken. Een schrijver hoort er rekening mee te houden dat een lezer duidelijkheid wenst. Als ik raadseltjes wil oplossen, kan ik wel een kruiswoordpuzzel nemen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)