Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Nieuwe vriend

Beste inzenders,

Het was op weg van Texel naar Twente, ergens op de Afsluitdijk.
De radio aan. Een intervieuw met een man, die ik wel van naam kende, en ik wist ook wel dat hij het inmiddels ver geschopt had, maar zijn stem had ik nooit eerder gehoord. Hij leek me wel sympathiek. Had gevoel voor humor. Over zijn werk hoorde ik tegenstrijdige berichten. Zelfs van achteruit de auto kwamen opmerkingen als: "'Berend Botje', meer is het niet". Nou ja, ik bepaal altijd nog zelf wat ik wel of niet van iets vind, dus een week of wat later googlede ik toch eens de naam van de man in.

Het is dus echt aan Driek te danken dat ik sindsdien regelmatig op nederlands.nl vertoef.Ik kende de site helemaal niet.
Sindsdien gaat er vrijwel geen dag voorbij, of ik kijk eventjes of er wat nieuws op staat. Vele namen zijn me inmiddels vertrouwd. En zoals het met de meesten van de inzenders wel zal zijn, heb ik zo mijn voorkeuren.
Ik heb het gevoel dat ik er een vriend bij heb, een veelkoppige vriend.
Daarom wil ik alle inzenders, én de redactie natuurlijk, goede feestdagen wensen en vooral een heel goed nieuw jaar met heel veel inspiratie.
Zodat er weer veel te genieten valt.

Schrijver: Rina van Dijk, 24 december 2005


Geplaatst in de categorie: bedankt

3.2 met 9 stemmen 1.482



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)