Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

GEWOON NORMAAL

Een doodgewone dag was aangebroken in het Pijpenstelenhof.
De dagelijkse zonsverduistering scheen klaterend neer op de -met hangbejaarden- gevulde zandbak, terwijl de bewoonster van nummer 10 haar wasknijpers liet drogen in een natte gootsteen.
Om het uur liet ze haar neushoorns uit, die onder luid geblaf een geruisloos gemekker lieten horen.
Haar naaste buren waren hun gesmolten iglo aan het versieren met brandende fakkels en werden met een mattenklopper gadegeslagen door de blinde wijkagent, die een dichtgeknepen oogje in het zeil hield, dat reeds jaren geleden was meegevoerd door een zachte rukwind en terecht was gekomen in de -nabij gelegen- Prutlaan.

Het Pijpenstelenhof was een warme buurt, al droeg iedereen er een winterjas met daaronder een short voorzien van een bloemetjesmotief.
En alles bleef er gewoon normaal.

Ook de -nabij gelegen- Prutlaan was een doodgewone buurt, waar alle gekraakte woningen gratis werden verhuurd aan mensen die er nooit waren, maar er toch hun heil zochten.
Ook daar was alles gewoon normaal.
En zo zou het ook altijd blijven in dit -absurdistische- verhaal.

GEWOON NORMAAL!

Schrijver: Stef Wouters, 3 januari 2006


Geplaatst in de categorie: humor

3.0 met 7 stemmen 869



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)