Inloggen

Alle inzendingen over klantenservice

17 resultaten.
Sorteren op:

Klantenservice

dagcolumn
4,2 met 17 stemmen 468
...aan te vragen voor niets. Vroeger deed je dat door een kaartje in een portvrije enveloppe naar de bank te sturen. Tegenwoordig moet dat telefonisch. Bij de Klantenservice van de bank. Onder het mom van de Klant nog beter van dienst zijn. Nee, de bankencrisis die onlangs is...

Energiebedrijven

hartenkreet
4,0 met 1 stemmen 173
...een aantal bedrijven op de vingers getikt. De klantenservice moest verbeteren. Zo vraagt men tegenwoordig aan sollicitanten of ze toch wel met een computer kunnen werken. Natuurlijk kunnen ze dat, lekker internetten onder werktijd. Vandaar dat ze altijd zo afwezig klinken aan de telefoon en je...

Klanttevredenheid

verhaal
3,3 met 3 stemmen 805
...nog vragen voor me? Jazeker, bij wijze van klantenservicemedewerkertevredenheidsonderzoek wil ik je danken voor je blijk van waardering voor mijn lyrische lenteregen, die je kennelijk nieuwe energie heeft gegeven. Gevoel voor humor kan je niet worden ontzegd. Ik neem aan dat je ook muzikaal...
Nemo 4 mrt. 2019Lees meer…

bol.com

dagcolumn
4,0 met 2 stemmen 191
...via mij een bericht achterlaten voor bol.com Klantenservice. Wilt u dat? U zegt: Ja hoor. Billie zegt: Wilt u antwoord ontvangen op het e-mailadres: info@marcelharmsen.nl? U zegt: Ja. Billie zegt: Ok, en kunt u dan eerst in twee á drie woorden het onderwerp van uw vraag omschrijven? U...

Digitale teevee...NEE

hartenkreet
2,6 met 5 stemmen 1.284
...Drie uur later en na vier keer bellen met de klantenservice en de technische dienst werkte het spul nog niet. Eerst moest de video er tussenuit, dat hielp niks, toen moest de splitter er tussenuit, dat hielp ook niet en tenslotte zeiden ze dat ik een ander coax-kabeltje moest proberen,...

Ernstige zaken

dagcolumn
4,5 met 8 stemmen 1.178
...is, mailde ik mijn leed en onschuld aan NS-klantenservice en voor de zekerheid waagde ik er ook nog een telefoontje aan. Een niet onaardige meneer adviseerde mij de boete in ieder geval te betalen (‘Om erger te verkomen…’) en u een bezwaarschrift te sturen met verzoek om restitutie....

Excuus

column
4,0 met 6 stemmen 820
...Kiala (!) twee weken op zich laat wachten en de klantenservice nergens op reageert, voel ik me persoonlijk aangevallen en zou ik ze stuk voor stuk de nek om kunnen draaien. Je moet tegen kritiek kunnen. Iemand hoeft maar boos te kijken als onze boodschappenwagentjes elkaar toevallig toucheren,...

Aan de bewoner van dit adres

dagcolumn
2,0 met 1 stemmen 105
...me plots een belijdend lid van consumentenmarkt klantenservice, dank u zeer, geachte manager te Leeuwarden. Deze bezorgdeskundige weet uiteraard niet dat ik zijn zeven nagestuurde poststukken (betalingsherinneringen, rekeningen, bedel-acceptgiro’s) niet werkelijk gemist heb, maar het viel mij...

POSTbank

dagcolumn
4,1 met 10 stemmen 431
...actie, maar niet overtuigd. Dus schreef ik de klantenservice dat ze van mij best minder bomen in papier mogen veranderen, maar dat dan wel de termijn waarin ik online terug kan zoeken in mijn eigen transacties moet worden verlengd naar een jaar of drie in plaats van die zuinige zestien maanden....

Doodshoofdaapje

dagcolumn
4,8 met 12 stemmen 820
...Haar jas is aan flarden. Ons protest bij de klantenservice helpt niets. ‘ Meneer…’, zegt de balie-informant, ‘ …u was gewaarschuwd door de borden.’ We gaan nog terug om dit te controleren. En inderdaad na lang zoeken vinden we onder het gebladerte een piepklein bordje met het...

Taalbeheersing belangrijk in het zakendoen

beschouwing
4,0 met 2 stemmen 234
...van de spelfouten? En wat te denken van de klantenservice en de klachtenafhandeling? Een juiste woordkeuze is daar absoluut noodzakelijk. In het geval van een klacht kunnen bepaalde woorden net verkeerd vallen, waardoor het kan escaleren. Ook op ‘hoog’ niveau is taalbeheersing zeer...

Aangetekend retourtje

verhaal
3,2 met 8 stemmen 673
...maar met postelastieken… En bij de afdeling klantenservice te Utrecht zorgt een voormalige postbode voor grote verwarring. Want die maakt de hele tijd ruzie met vertraagde reizigers die opbellen. “Wat zegt u? Uurtje vertraging? Nee hoor, u krijgt uw geld niet terug. U wordt gewoon de...

Bijenkorf-experience

hartenkreet
4,2 met 27 stemmen 1.161
...dat was mijn creditcard niet. Tja. U kunt naar klantenservice op de vijfde verdieping. Uiteindelijk vond ik de lift, kwam in een enorm restaurant terecht. Donker, veel staal. Ergens links, helemaal achterin verscholen, lag een slecht verlicht kantoortje. Dat was het. Een kwartier later was...

Mea fitna

dagcolumn
4,3 met 7 stemmen 598
...in onze bus lag (zorgplicht?). Ik belde de klantenservice van de TPG-postgroep, met gering resultaat: geen handige stickers, geen medewerking om mijn bus selectief te vullen en een inmiddels bekende onverschilligheid ten opzichte van het lot van de poststukken; met uitzondering van...

Verrek, ik vertrek!

column
2,7 met 7 stemmen 796
...genuttigd. Dienstverlening is vooral bij de klantenservice van een bouwmarkt een grote bek opzetten. Nu de klok rond andermans dromen koesteren. Rust dus! Autistische kinderen van de leg na het traditionele afscheidsfeest voor ‘vrienden’ en kennissen. Wanneer de verdwaasde emigranten met...

Welvaartsstaa(r)t

verhaal
4,0 met 2 stemmen 61
...Ja hoor, het was Johnny van de afdeling klantenservice. Niet dat ik veel contact met hem had, maar ik had wel gehoord dat hij destijds, vlak na mijn afscheid, gebruik had gemaakt van een regeling om met financiële ondersteuning de dienst te verlaten. Hij was met een klein ...

Ik vertrek

column
2,7 met 3 stemmen 430
...Dienstverlening is vooral krijsend bij de klantenservice van een bouwmarkt staan. En nu 80 uur dag en nacht klaarstaan voor andermans dromen. Rust dus! Dat een woordje Bulgaars, Italiaans, Frans of Tsjechisch wel handig is in het nieuwe vaderland van melk en honing ontgaat de avonturiers...