Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Gevoel diep van Binnen...

Soms zit je met je emoties diep in de knoop, je wilt zeggen wat je voelt en denkt, maar niemand heeft interesse voor je, tijd voor je, of kent je maar nauwelijks.

Wat moet je dan?

Afwachten tot er iemand naar je toe stapt? Zelf initatief tonen? Of niks doen, net zolang totdat je probleem zich uitbreidt tot een totale ramp?
Het leven ís moelijk, er zitten Ups&Downs in, maar het heeft allemaal een reden, de dingen gebeuren nou eenmaal niet zomaar. Bedenk dan waarom datgene is gebeurd en wanneer. Er zit altijd een logische verklaring achter, met een wijze les waarvan je leert, keer op keer.

Ik snap het, het leven gaat over vertrouwen- verlies- en weer opnieuw leren vertrouwen.
Het komt heus wel goed, je moet geloven in jezelf! Praat erover en als je geen prater bent, schrijf al je gebeurtenissen eens op, ik weet zeker dat je hart er van zal luchten. Ook al gaat het om iets kleins, maar elk probleem heeft de aandacht en tijd nodig om het te kunnen verwerken.
Dan pas kun je weer verder gaan met je leven en kun je weer verder genieten,
want je moet het leven nemen en geven, maar vooral nemen!

Schrijver: Een meisje van 13 jaar., 18 november 2006


Geplaatst in de categorie: emoties

3.1 met 33 stemmen 3.244



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
gab
Datum:
22 november 2006
wow, wijze woorden voor een meisje van 13 !! ik denk dat heel veel volwassenen hier nog veel van kunnen opsteken en leren. ik wens jou alle goeds!
Naam:
jessica
Datum:
20 november 2006
Email:
jessica_heiligers2hotmail.com
Hey meisje van 13
Echt een mooi stukje hoor
is dat wat je hebt meegemaakt of heb je het zelf bedacht

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)