Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een onverwacht bericht

Gisteren was onverwachts een bijzondere dag voor mij.
Ik opende mijn post op mijn computer en ineens stond daar een brief van een voor mij onbekend persoon.
Nieuwsgierig zoals ik ben opende ik meteen deze brief geschreven in doc.

Terwijl ik de brief begin te lezen begint mijn mond steeds verder open te zakken door de lieve en leuke dingen die er in stonden beschreven.
Het duurde eventjes voor ik door kreeg dat het over mijn persoontje ging.
Geschreven door iemand die mijn verhaaltjes leest die ik naar Nederlands.nl schrijf.

Het was zo aardig omschreven dat ik mij bijna niet voor kon stellen dat het van iemand was die mij helemaal niet kent.
Ik was diep onder de indruk en tranen biggelden over mijn wangen, omdat dit was geschreven door iemand die tussen de regels door heeft gelezen en precies de dingen neerzette zoals ze zijn.
Ik was er helemaal ondersteboven van omdat het voor mij iets meer betekende.
Voor mij was het een soort bevestiging dat er mensen zijn die het de moeite waard vinden om mijn dagelijkse beslommeringen en vreugde-uitingen te lezen.

Nu was het al zo dat ik in mijn vorige schrijven versteld heb gestaan van al die reacties die ik ineens had gekregen en waar ik mij stiekem gelukkig mee voelde.
Maar dit was toch wel een heel mooi iets, ik ben er een tijdje stil van geweest.
Ik heb dan vanmorgen ook mijn dank betuigd aan deze voor mij heel bijzondere Dame.
En ik hoop dat zij het niet erg vindt dat ik het niet kon laten om ook dit te schrijven en op te sturen.

Maar één ding weet ik zeker, dat het schrijven van leuke en minder leuke dingen mij heel erg geholpen heeft om mijn leven opnieuw op te bouwen.
Dat alles waar ik geen weg mee wist langzaam een plekje kon krijgen in mijn rumoerig leven.
En dat de zon, net zoals ze nu buiten schijnt, ook weer in mijn hart begint te schijnen.

Met een zucht van verlichting en een glimlach op mijn gezicht breng ik nog een keer mijn dank uit aan iedereen die dit mogelijk voor mij gemaakt heeft: om mij weer plezier in mijn leven te geven en om mij weer met andere ogen naar het leven te laten kijken.

Schrijver: E van Dam, 24 juli 2008


Geplaatst in de categorie: emoties

4.1 met 10 stemmen 544



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Eva
Datum:
20 oktober 2008
Email:
evertjetelfort.nl
Dank u wel lezer. Elke dag schijnt de zon een stukje meer voor mij.
Naam:
Lezer
Datum:
26 juli 2008
De zon breekt het vaakst door de wolken na een hevige regenbui.
Een mooi verhaal zet je hier neer.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)