Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Neem het mij niet kwalijk

Morgen kan zomaar alles afgelopen zijn, een linkerarm signaleert, een hart dat stopt, een scheefgezakte mond.

En dan ben ik er niet meer, weggerukt van dit aardse bestaan, mijn leven naar de maan. Naar de kloten, prostaat- dan wel teelbalkanker, misschien onder een bus of tram met het idee dat voorrang genomen moet worden.

Ik wens u allen prettige feestdagen en een mooi oud en nieuw, maar neem het mij niet kwalijk.
Ik houd meer van u dan u dacht.

Schrijver: Fred, 22 december 2008


Geplaatst in de categorie: emoties

2.1 met 18 stemmen 634



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
V.R. Bazing
Datum:
28 december 2008
Wat moet je hier nou van denken?
Love you, al ken ik je niet. Niet gedacht zeker?
Naam:
hegoser
Datum:
27 december 2008
fred ik denk dat ik denk wat ik denk
maar ik denk dat anderen niet zo denken
topbijdrage met een denk ik juiste gedachte
en ik denk dat er meer mensen van je houden dan jij denkt
Naam:
Iris
Datum:
25 december 2008
Ja, Fred en ik wil nog wat aan jouw (bijtende) humor toevoegen en schrijf 'Fake. Dot. Opgeruimd staat netjes.'
Ik wens je alle goed!
Naam:
Fred
Datum:
23 december 2008
Een cijfer kan mij gestolen worden, maar een reactie met mooie woorden is onbetaalbaar.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
22 december 2008
Email:
ag.schulztiscali.nl
Ik lees jouw bijdrage op het moment, dat een vriend van ons, zware chemokuren ondergaand, vecht voor zijn leven. Niemand kán dit weten dus ook jij was onwetend. Zo is het leven, Fred. Ik blijf met een, weliswaar realistisch, dubbel gevoel zitten. Deze keer geen cijfer... wél de beste wensen en vooral gezondheid voor 2009.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)