Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

ALS IK ZOU TROUWEN

EEN FANTASIE

Ik zie haar staan en ben ogenblikkelijk verliefd en weet dat zij de juiste vrouw voor mij is en vraag haar nog diezelfde avond als ik haar de trap opdraag ten huwelijk.
De dag daarop trouwen we even snel en dan gaan we op vakantie met de pipowagen en de ezel en komen nooit meer terug behalve op de verjaardag van mijn moeder maar die nemen we maar ook mee geloof ik in de hulpwagen met escorte.
Natuurlijk zijn we in Zuid-Frankrijk en bezoeken kasteelfeesten en indianenfeesten en ik speel gitaar en zing er bij en schrijf een dagboek voor de krant in Friesland over mijn avonturen die gretig worden gelezen met een leuke vakantiefoto er bij.
Mijn beschermengel leidt me overal naar toe waar het leuk is en ik mag roken zonder kwalijke gevolgen en ik blijf mijn donkere haar houden tot mijn vijfenzestigste. Op het laatst zijn we zestig jaar getrouwd en worden we naar de hemel gebracht om daar voor eeuwig samen te zijn zonder huishouden en we zijn nooit ziek geweest en waren nooit uitgepraat.

Wie o wie is toch die vrouw en waar hangt ze uit?

Foppe de eeuwige vrijgezel

Schrijver: foppe oostenbrug, 18 juli 2009


Geplaatst in de categorie: huwelijk

2.1 met 8 stemmen 1.112



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)