Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Van de Hak op de Tak.

Het leven, eerst zo licht als een vlinder .......is nu zo verschrikkelijk zwaar is geworden.
Zwaar op verschillende manieren, de achteruitgang < de weg terug.
De terugloop: We zijn te zwaar, er is geen geld genoeg meer, op enkele na dan? , we worden ouder, helaas niet wijzer.

Ons eigen kikkerlandje is het enige waarnaar gekeken wordt, met domme vraagstellingen: zoals vind u zichzelf te dik of niet? Waarom staat daar geen vraag: Bent U het ook niet zat, dat iedereen hier zomaar kan profiteren, van onze eigen volks verzekeringen!

Ontstaan na de tweede wereldoorlog, uit het hart geroepen, voor ons! Een ieder in de opbouw van ons Nederland. Een volksverzekering, die men ons nu wilt afnemen. Door een stel mannen........(vrouwen). Mensen die nog nooit een week aan de onderkant van onze maatschappij zijn geweest! Laat staan, daar te leven.

Naast dit alles, de geestelijke zieken. Licht of zwaar dat maakt niet uit. Maar het zijn wel de zwaksten, die hier bezwaar tegen kunnen maken. Daarnaast de ouderen, die worden dan wel ouder, maar niet gezonder. Daar worden mensen zomaar gekort, zonder een duidelijke uitleg daarvan.

Als je kijkt naar N.G.C. of naar Discovery en je ziet waar
onze wereld naar op weg is. Als je eens wat beter naar het grote geheel kijkt!

De vraag voor vandaag is: dit kabinet brengt altijd het einde?
Zowel door deze veroorzaakte crisis, want het zal niet meer zo lang duren zonder olie? Of ze kijken niet verder en zijn blind voor het daadwerkelijke geheel en zien eigenlijk niets?

Bent u het hier mee eens? of oneens ?

Schrijver: E van Dam, 30 januari 2012


Geplaatst in de categorie: wereld

3.4 met 5 stemmen 230



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
van Es
Datum:
1 februari 2012
Zo zijn er maar weinig mensen die het ook bezien.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)