Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Je eet wat je weet

Onderaan de inkomstenladder ben je afhankelijk van de kiloknaller en de plofkip, wil je nog een stukje vlees kunnen serveren bij je avondeten. Wakker Dier ligt biologisch wakker voor een kip en sluit haar ogen als het gaat om minder draagkrachtigen.

Als je in je portemonnee kijkt dan weet je wat je je zelf kunt veroorloven, Wakker Dier heeft dat nooit hoeven doen, subsidie houdt zichzelf in stand.

Oranje boven, geen plofkip te zien, alleen maar plofkoppen. Volgevreten weten ze niet wat ze het volk onthouden.

Schrijver: Fred, 24 februari 2015


Geplaatst in de categorie: maatschappij

3.9 met 7 stemmen 124



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
L.Coesel
Datum:
27 februari 2015
Hoe triest het ook is, voor veel mensen is een gevulde maag al een hele luxe.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
25 februari 2015
Biologische kip is vaak zeer smaakvol en taai of neem de scharrelkip uit Frankrijk, weergaloos lekker, wel eens bij AH met 35% korting gekocht. Dan voel je jezelf de koning te rijk en raak je vanzelf ook volgevreten. De plofkipfilet bij de C1000 is vaak in de aanbieding en smaakt nog naar kip, maar vooral naar water. Toch vult het de maag...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)