Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

"Avonturen" bij de kapper en in de (ongelukkige) Liefde

In de bescheiden en armoedige kapperszaak, gesitueerd vlak naast het oude kerkhof, sinds jaren brandpunt van mijn trouwe bezoeken, is het rommelig en er staat zelfs voor de kinderen een auto op een standaard; er is een massagestoel die mijn vriend, de Turkse kapper, steevast aanprijst (hij serveert ook koffie voor de liefhebbers).

Van mijn florissante haardos, tot mijn verbazing nog altijd niet vergrijsd, valt nog veel te maken en in zekere zin heb ik deze aan Hem "verspild", zoals ik al mijn geld aan Hem uitgegeven heb. Want hoewel ik allerminst een schoonheid ben, koketteerde ik, zoals iedere vrouw, weleens graag met de charmes die mij resteerden....
Echter Zijn opeengeklemde lippen die ik nooit heb mogen kussen, demonstreerden jarenlang Zijn onverbiddelijke preutsheid.

Eén keer, slechts één keer sloot Hij me razendsnel in Zijn armen met een abrupt gebaar van zijn lenige, fantastische lichaam en ééns wierp ik me aan zijn hart, aan die brutale spier die zo heftig en onbesuisd bonkte in zijn borst.....

Schrijver: I.Broeckx, 27 januari 2020


Geplaatst in de categorie: individu

Er is nog niet op deze inzending gestemd. 71



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)