Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Na een natte dag, 7 seconden zon?

Een heel natte, naargeestige, donkere, sombere, trieste en regenachtige dag, jawel dat was het vandaag! Oktober startte op precies deze wijze. Het licht in huis is amper uit geweest, zo donker was het binnen, maar we hebben spaarlampen dus het positieve deel is dan: dat we vandaag extra gespaard hebben, want die lampen hebben gebrand, domweg omdat het binnen te donker was. Een dag die je dan alleen zelf maar kunt opleuken door positief te blijven, te lachen ondanks de zieke mensen om ons heen, nee niet in huis natuurlijk want dat mag niet en is beter ook!

Maar die natte naargeestige dag verdween zonet voor precies 7 seconden want wat denk je: precies de zon kwam even melden dat ze er wel was, maar vandaag verstoppertje had gespeeld en net op het moment dat ik dit vast wil leggen, neemt ze de benen weer. Maar het goede bericht is dus wel: er is en zal altijd hoop blijven, want na die donkere en natte, trieste en naargeestige dag, waarop de spaarlampen hun best deden, liet ze even weten er nog altijd te zijn?

... Amper licht ...

Schrijver: An Terlouw, 2 oktober 2020


Geplaatst in de categorie: natuur

4.0 met 1 stemmen 39



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)