Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Een ongewenste, onvrijwillige en verraderlijke "omhelzing"?

De lobben, die mij mede tot vrouw stempelen, die neerhangen en die als halve citroenen en bekroond door de kwetsbare, fragiele speldenknoppen van de tepels op mijn bovenlichaam rusten, betast en onderzoek ik, overigens zonder sensuele of "erotiserende" bedoelingen, maar ze geven hun geheimen niet prijs.

Binnenkort zal ik oog in oog staan met de geavanceerde medische machine in dat steriele ziekenhuis en in een ongewenste en onvrijwillige "omhelzing" met dit apparaat. De machine zal iedere millimeter van het zachte weefsel in kaart brengen en thuisgekomen zal ik de welvingen opnieuw observeren in het vertrouwen dat ik ze nooit zal verliezen.

Schrijver: I.Broeckx
21 januari 2021


Geplaatst in de categorie: lichaam

5.0 met 1 stemmen 146



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
21 januari 2021
Email:
hmessielive.nl
Ineke, ik kan me voorstellen hoe het als vrouw toch spannend is om je voorgevel te laten onderzoeken en op de uitslag te wachten. Ja, een steeds terugkerend gebeuren, met de nodige vragen, en daarna wellicht de opluchting.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)