Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Opnieuw bij mijn broer......

Bij een bekende drogist had ik dit keer een boekje op de kop getikt met veelbelovende kaft voor mijn broer. De kaft vermeldde: "Efteling, wereld vol wonderen". Mijn broer houdt immers zo van "De Efteling".

Bij nadere inspectie en inzage bleek het boekje blanco bladzijden te bevatten in tegenstelling tot de kleurige afbeeldingen van sprookjes die ik had verwacht. Een elegante chauffeur in een lichtpaars overhemd dat hem zeer flatteerde legde met mij de weg naar de inrichting af. Mijn broer wachtte al verlangend op mijn komst. Hij bleek blij te zijn met het boekje en hij beklopte de kaft heftig met zijn handen zoals hij gewoon is te doen. De blanco bladzijden bekraste hij enthousiast met kleurkrijt dat tevoorschijn kwam uit zijn speelgoedkast. Om redenen waarover ik wel een vermoeden kan hebben stonden zijn ogen van tijd tot tijd vol tranen.

Ter afronding van mijn bezoek keken we nog naar een vrolijke film met smurfen die enthousiast over elkaar heen buitelden.....

Schrijver: I.Broeckx
25 januari 2021


Geplaatst in de categorie: individu

4.0 met 3 stemmen 55



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)