Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Conversatie vóór de Kapel/Verontrusting???

Vóór de "Hasseltse Kapel" had zich een groepje mensen verzameld, een kleine "Menagerie" of "Côterie" van oude bekenden.
Een zwart-wit gevlekte kat sloop daar eveneens rond en solitair en afzijdig van het geheel zat een meneer op een bankje en hij rookte een sigaar, kennelijk gefascineerd door een boom in het plantsoen vóór hem in volle florissante roze bloesem die aan Van Gogh deed denken....

Zoals ik wel kon opvangen ging het gesprek van mijn stadgenoten over geen enkel ander onderwerp dan de momenteel allerwegen zo gewilde en populaire kwestie; De Injectie. De hamvraag in de conversatie was: "Astra-Zeneca of Pfizer, Spoetnik of Janssen?"

De wanorde en de chaos die de verwende burgers niet gewend zijn in de zo "beschaafde" en "overgereguleerde" rechtsstaat, stijgt hen naar de keel en luidkeels en opgewonden geven ze uiting aan hun ergernis en verontrusting...

Schrijver: I.Broeckx
22 mei 2021


Geplaatst in de categorie: actualiteit

2.0 met 1 stemmen 108



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)