Inloggen
voeg je hartenkreet toe

Hartenkreten

Klantvriendelijkheid in de kantoorboekhandel

Ze had me vaak gesignaleerd zonder dat ik het wist en ze had zich van haar taak gekweten en zich van haar beste zijde laten zien. De blauwe ordner die ik had afgerekend en betaald, maar die ik vergat mee te nemen, had ze voor me achtergehouden en bewaard met een briefje erop, luidend: "betaald, vergeten" in trouwe en geduldige afwachting van mijn terugkomst en hernieuwde bezoek aan de winkel.
Toen ik na langere tijd opnieuw verscheen, overhandigde ze mij tot mijn verrassing mijn aankoop; de blauwe ordner. "Wat attent van u, hartelijk dank!" riep ik enthousiast uit.

Schrijver: I.Broeckx
20 maart 2023


Geplaatst in de categorie: bedankt

3.3 met 3 stemmen 76



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)