Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Spelletje

Soms stippel je je leven uit, je weet precies hoe je het hebben wilt en je denkt dat je de juiste koers vaart. Maar opeens heeft het leven iets anders voor je in petto. Daar sta je dan, volkomen verbaasd, geen woorden die deze situatie kunnen beschrijven. Speelt het lot een spelletje met je?
Nieuwsgierig als je bent sta je best open voor een spel en je neemt een stap die richting op. Je tast het af en besluit erin te duiken met alle risico's van dien.
Grijpend naar die ene hand weet je dat je niet meer terug kan. Je bent verbonden met iets ontastbaars..liefde.

Smaakvol en sensueel laat je je gaan, gevoel staat voorop en gedachtes vullen de achtergrond. Die ene blik, dat ene woord, alles is te veel.
Voel maar wat je mist en voel vooral wat je wilt.
Fantaserend over meer, verlang je naar een antwoord dat alleen jij kan weten.
Draai je het rad nog 1 maal rond of beslis je zelf?
Zijn straks je kansen verkeken?
Dagen gaan voorbij, gevoelens zwakken af door alles om ons heen.
Je gedachtes halen je in, je wordt weer rationeel. Hallo afstand, hallo gebroken hart.
Had je eigenlijk wel een keus? Had ik eigenlijk wel een kans?
Nee waarschijnlijk niet.
Het was een spelletje van het lot.

En ik?? ik heb verloren.

Schrijver: sylvia kuipers, 15 september 2006


Geplaatst in de categorie: liefde

2.6 met 10 stemmen 915



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)