Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Weer was hij bijna stout

''Ik ga een eindje lopen, darling.''
''Wel op tijd thuis hé en niet naar de kroeg, ik waarschuw je.''
Hij liep het pad af achter zijn woning in de richting van de hem bekende keuterboer. Wouter hoopte vooral de dochter van de boer te zien, een heerlijke meid met lang zwart krullend haar. Hij had mazzel, want ze was net bezig de geit te melken. Toen ze Wouter zag, begroette ze hem met een vluchtige omhelzing, ze was gek op opa Wouter, zoals ze hem noemde.

''Ik heb je een tijd niet gezien, lieverd.''
Hij slaakte een diepe zucht, en zei:
''Ik moest er even uit Lola, Mien zit maar tegen me te schelden, ik doe niks goed.''
''Hé, wat naar voor je. Mama is ziek en ik moet bij de apotheek haar medicijnen halen, heb je zin mee te rijden?''
''Graag, dan hoef ik niet zo'n eind terug te lopen.''

Lola ging nog even naar haar moeder kijken, en stapte daarna in de auto, startte hem en reed weg.
''Doe mij een plezier Lola, stop niet vlak voor de deur bij de apotheek, want daar werkt mijn buurvrouw, ze mag mij niet met jou zien, anders weet Mien het ook.''
''Oké, ik stop hier, blijf jij maar zitten.''
Het begon al te schemeren en Wouter dacht naar huis te gaan, want hij moest op tijd thuis zijn voor de warme hap.

Daar kwam ze weer, wat ziet ze er beeldschoon uit, dacht hij.
''Zo, ik heb de pillen, maar weet je waar ik nou nog effen zin in hebt.''
''Zeg het is, meid.''
''In een pilsje.''
''Je kan me geen mooier voorstel doen, laten we dan maar naar café Rooie Bart gaan, daar kennen ze me niet.''
''Doen we, even ontspannen, krijg je geen last met Mien, want het is al half zes.''

''Ze kan me rug op, met haar grote smoel, dan maar bonje.''
Ze reden naar het café. Het was er gezellig druk en uit de luidspreker klonken vrolijke wijsjes. Ze gingen aan de bar zitten.
Toen Lola er een paar op had werd ze handtastelijk en kneep hem in zijn geslacht. Opeens zei ze:
''Heb je zin, lieverd?''
Hij begreep haar verlangen.

Toch had Wouter geen lekker gevoel over zich, want hij dacht steeds aan de moordende blikken van Mien als hij te laat thuis komt.
''Ik heb condooms, straks mag je hem er in schuiven. Weet je wat, we rijden naar het parkeerterrein achter ons huis'', zei ze met een verlangende zucht.
Ze verlieten het café. Het was al donker geworden en op de parkeerplaats doofde ze de autolampen.
''Lieverd, nog even geduld, ik ga eerst naar mijn moeder, want ze moet de medicijnen nu innemen.''
''Rustig aan, schat'', maar hij zat toch op hete kolen, want het was al dik over zessen en Mien zat natuurlijk op hem te wachten met het vreten, dacht hij.

Ze kwam weer in de auto en hij merkte, dat ze haar onderbroek niet meer aan had, die heeft ze natuurlijk thuis gauw uitgetrokken, dacht hij. Lola was behoorlijk opgewonden en haalde een condoom uit de verpakking, en opende de gulp van zijn broek. Toen gebeurde het: Hij duwde haar hand weg en zei:
''Niet doen, als ik toegeef voel ik dat als een belediging tegenover mijn vrouw en ik ben te oud voor jou.Ik ben een spekkoper als ik vier keer per jaar seks mag hebben met Mien en dan gaat het nog kloterig, van mij hoeft het niet meer, het is voorbij.''

Zij keek hem aan of ze het in Keulen hoorde donderen en zei:
''Wat ben jij veranderd zeg, vroeger ging je graag met mij vreemd, ik weet niet wat ik nu meemaak en ik heb nog wel mijn slip voor je uitgetrokken, wat een toestand zeg.''
''Wil je mij nu naar huis brengen Lola, maar stop om de hoek, Mien mag ons niet zien.''.
''Ik moet opschieten, want vanavond om acht uur moet ik bij mijn buurman zijn. Hij is broeder van de Evangelische kerk en geeft aan een groep Bijbelles.''

Lola schoot in een lach bij het gillen af.
''Jij, Bijbelles, daar geloof ik geen snars van, gluiperd dat je bent.''
''Toch is het zo Lola, ik geloof in een nieuwe wereld als Jezus terug komt op aarde. Dat moeten we nu al gaan vieren, daarom gedraag ik mij steeds netter, dat begrijp je toch wel, schat.''
Lola gierde van het lachen, wat een schooier, dacht ze.

Schrijver: kees niesse, 15 juli 2011


Geplaatst in de categorie: moraal

-1.0 met 1 stemmen 307



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)