Inloggen
voeg je verhaal toe

Verhalen

Ze wees hem af.

Carla was geslaagd voor het examen apothekersassistente en was al aangenomen bij de plaatselijke apotheek Koster in het dorp. Met pretlichtjes in haar mooie blauwe ogen vierde ze dat bij Wouter en Mien met koffie en gebak.
''Eindelijk werk, dan heb ik wat meer geld in mijn portemonnee.''
''We zijn erg blij voor je, meid, maar die Koster laat je alles alleen doen, hij steekt geen poot uit, heb ik van verschillende mensen gehoord'', zei hij.

'' Heb ik ook gehoord buurtjes, maar ik ben blij werk te hebben, morgen kan ik al beginnen.''
De volgende dag begon zij haar werkzaamheden, na ingewerkt te zijn door Koster, daarna ging hij in een zijkamertje van de winkel de krant lezen en puzzelen. Carla kreeg het gigantisch druk met recepten klaar maken en klanten helpen in de zaak.

Zij durfde hem daar niet op aan te spreken, bang ontslagen te worden. Ze kwam ook te weet, dat hij vaak naar het ziekenhuis in de stad ging, niet voor zaken, maar daar de knappe blonde verpleegster Rita te ontmoeten. Zijn bedoeling was met haar te trouwen, maar hij had echter pech, want Rita was lesbisch en kende Carla, die ook meer van vrouwen hield dan van mannen. Ze waren gek op elkaar, maar Koster mocht dat niet weten.

Op een dag na sluitingstijd bleef Carla nog in de zaak om nog niet gedane zaken af te handelen. De baas was al naar huis vertrokken. Toen het al donker was werd er op het raam gebonsd. Carla ging kijken en zag haar vriendin, die ze begroette met een tongzoen.
''Wat ben ik blij, dat je er bent schat, ik heb de hele dag aan je gedacht. Ik ben bijna klaar met het werk, dan kunnen we even bij elkaar zitten in het kamertje achter, daar staat ook een rustbank.''

Rita had een flesje wijn meegenomen en samen zaten ze op de rustbank van de wijn te genieten.
''Zeg schat, weet je, dat jouw baas Koster steeds mij probeert te versieren, hij wilde zelfs met mij trouwen en de apotheek aan een ander overdoen. Eén keer ben ik er ingetrapt om met hem naar bed te gaan, binnen twee minuten kwam hij al klaar, waardeloos zo'n kerel. Wel brutaal van me, maar zullen wij het eens met elkaar proberen, want jij hebt ook laten blijken meer voor vrouwen te voelen.''

''Heel graag Rita, je weet, dat ik gescheiden ben van Karel, ons huwelijk stelde op seksueel gebied niets voor, maar het eigenaardige was, dat ik wel viel op mijn oude buurman Wouter, die getrouwd is met een haaibaai, Mien heet ze. Op een nacht kwam ik tegen vier uur thuis en zag bij de buren nog licht branden. Zou er wat aan de hand zijn, dacht ik en tikte zachtjes op hun raam. Het gordijn werd opzij geschoven en ik zag Wouter, die mij beduidde binnen te komen.

Hij zei, dat hij was opgestaan om naar de sterren te kijken met zijn pas gekregen telescoop, maar omdat het bewolkt was ging het niet door. Wij gingen op de bank naast elkaar zitten en dronken een flesje bier. Op het feestje van lesbische vrouwen was ik niet aan mijn trekken gekomen en ik was dus nog behoorlijk opgewonden. Toen ik hem zoende deed hij zijn hand tussen mijn dijen. Ik werd zo heet, dat ik mijn string uit deed en vroeg hem mij te vingeren.

Hij was daar niet te beroerd voor, maar tot zijn schrik zag hij Mien van de trap af komen en duwde mij achter de bank. Gelukkig had zijn vrouw niks in de gaten, maar ik hoorde haar wel zeggen:
'' Je zuipt er weer behoorlijk oplos hé, sterrenkijker.''
''Ze zag natuurlijk twee flesjes op de tafel staan en ik zat daar achter die bank te rillen van angst betrapt te worden. Gelukkig ging de buurvrouw weer naar boven en werd ik in de gang nog effen vlug verwend.''

Na een poosje begonnen de dames op de rustbank elkaar te strelen, maar plotseling ging de bel van de zaak.
Carla ging kijken en zag die vervelende mijnheer Zalm voor de deur staan, die haar ook al eens ten huwelijk had gevraagd.
''Blijf daar Rita, ik werk die vent wel de deur uit, een onuitstaanbaar sujet, die met mij wil trouwen.

Terug bij Rita, zei Carla:
''De heer Zalm kwam klagen, dat hij te weinig medicijnen had gekregen, maar had in de steeg achter de apotheek licht zien branden en hoopte mij te spreken, maar ik had hem duidelijk te verstaan gegeven niets voor hem te voelen en dat ik op vrouwen viel. Hij keek mij aan of hij het in Keulen hoorde donderen en is vertrokken.''

Samen gingen ze naar het huis van Carla om hun vrijen voort te zetten.
De volgende dag moest Carla bij Koster komen.
''Ik heb een klacht van de heer Zalm over je gekregen, hij had namelijk te weinig medicijnen in één doosje ontdekt en je had hem afgewezen, omdat je lesbisch zou zijn. Is dat zo, Carla?''
''Dat klopt, mijnheer Koster. Die mijnheer Zalm waar U het over had, heeft ook eens mijn hand gevraagd, maar ik heb hem afgewezen.''
''Goed Carla, we laten het zo. Weet je wat ik van plan ben, ik nodig je uit voor een diner in een restaurant en klink op jouw geluk.''
''Dat vind ik tof, mijnheer Koster'', en ze omhelsde hem.

Schrijver: kees niesse, 10 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: erotiek

1.3 met 13 stemmen 1.470



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Han Messie
Datum:
11 augustus 2011
Email:
hmessielive.nl
Kees, je hebt echt wel inlevingsvermogen om je in de toestand van lesbische vrouwen te kunnen verplaatsen.
De baas van de apotheek hakt ook heel bezonen en levenswijs de knoop door.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)